Σε μία … κίνηση-ματ, που έχει μπει σε εφαρμογή ήδη από πέρυσι το καλοκαίρι και μετά τη Συμφωνία των Πρεσπών, ο ιδιοκτήτης του καταστήματος, αποφάσισε να βάλει ως κωδικό για το ασύρματο δίκτυο τη φράση: «MacedoniaisGreek».
Γιατί όμως αποφάσισε ο ιδιοκτήτης να τους… τρολάρει;
«Πέρυσι το καλοκαίρι και μετά από την υπογραφή της Συμφωνίας των Πρεσπών, οι πελάτες από τα Σκόπια, είχαν «ξεσαλώσει», περιγράφει στη ThessNews ο ιδιοκτήτης του Beach Bar «Summer SunShine» στη Νέα Ηράκλεια Χαλκιδικής, Θεόδωρος Θεοδωρίδης. Και εξηγεί: «Όταν τους ρωτούσαμε, απαντούσαν, από τη Μακεδονία, σκέτο. Χωρίς το: Βόρεια. Μία, δύο, τρεις, ο γιος μου, Χρήστος, λέει: έτσι είστε; Και σκέφτηκε αυτόν τον έξυπνο τρόπο, ως αντίδραση».
Πώς αντιδρούν;
Ενδιαφέρον έχει ο τρόπος, με τον οποίο αντιδρούν οι πελάτες από τα Σκόπια. Όσοι κατάγονται από τη γειτονική χώρα και ακούν τον κωδικό, μένουν εμβρόνητοι. «Μας κοιτούν λίγο περίεργα και απλά βάζουν τον κωδικό, χωρίς να πουν κάτι», λέει ο κ. Θεοδωρίδης.
Οι Έλληνες από την πλευρά τους, το δέχονται με ικανοποίηση. «Αυτό το φωνάζουν», μας λένε, δεν το γράφουν μόνο», λέει χαριτολογώντας ο κ. Θεοδωρίδης στη ThessNews.
Η κίνηση αυτή μπορεί επιχειρηματικά να μην ακούγεται συμφέρουσα, ωστόσο από πέρυσι που ισχύει το.. άτυπο μέτρο αντίδρασης, δε φαίνεται να έχει αρνητικά αποτελέσματα. «Δεν με ενδιαφέρει αν θα έρθουν οι άνθρωποι αυτοί στο κατάστημά μου, γιατί πέρα από όλα τα άλλα, καταλαμβάνουν τις ξαπλώστρες για μόλις δύο ευρώ παραγγελία, καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας», καταλήγει ο κ. Θεοδωρίδης.