1.12.20

Προβολή Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής στην αγορά του Βελγίου- Συμμετοχή στο Virtual Greek Alternative Tourism & Gastronomy Workshop 2020

 

Με στόχο την προβολή της Θεσσαλονίκης αλλά και της Χαλκιδικής στην αγορά του Βελγίου, οι αντίστοιχοι Οργανισμοί Τουρισμού συμμετείχαν στο Virtual Greek Alternative Tourism & Gastronomy Workshop 2020 που έγινε 25-27 Νοεμβρίου, υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού,

του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, της πρεσβείας της Ελλάδας στο Βέλγιο και του Διαπολιτισμικού Ομίλου για την UNESCO. Συνολικά συμμετείχαν 80 τουριστικοί πράκτορες που δραστηριοποιούνται στο Βέλγιο καθώς και 30 διακεκριμένοι Βέλγοι δημοσιογράφοι.
Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης συμμετείχε στο workshop πραγματοποιώντας μία σειρά διαδικτυακών συναντήσεων με travel agents. Σε αυτές παρουσιάστηκαν τα μοναδικά και ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά του προορισμού «Θεσσαλονίκη» χρησιμοποιώντας το αδιαμφισβήτητο ατού της γαστρονομίας καθώς και τις πολλές μορφές εναλλακτικού τουρισμού που μπορούν να αποτελέσουν ελκυστικά πλεονεκτήματα της πόλης για τους Βέλγους τουρίστες.
Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, μετά την παρουσία του στη Διεθνή έκθεση του Λονδίνου WTM 2020, συνεχίζει την προβολή της Χαλκιδικής, αυτή τη φορά στη βελγική αγορά. 
Το workshop ολοκληρώθηκε με τις Β2Β διαδικτυακές συναντήσεις του ΤΟΧ με ταξιδιωτικούς πράκτορες και Tour Operator της βελγικής αγοράς. Πραγματοποιήθηκαν 26 προκαθορισμένα ραντεβού, όπου παρουσιάστηκαν οι μοναδικές δυνατότητες που προσφέρει η Χαλκιδική στους Βέλγους επισκέπτες, δίνοντας έμφαση στη γαστρονομία σε συνδυασμό με τον πολιτιστικό της πλούτο και το φυσικό της περιβάλλον, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Ειδικότερα, όπως αναφέρει ο ΤΟΧ, «οι "καινούριοι" προορισμοί, οι οικογενειακές διακοπές, οι θεματικές εκδρομές, η αειφόρος ανάπτυξη, η επαφή με τον τοπικό πληθυσμό και το καλό φαγητό είναι αυτά που αναζητούν περισσότερο οι Βέλγοι και η Χαλκιδική απέδειξε -έστω και διαδικτυακά- ότι μπορεί να τα προσφέρει».


 H Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Κεντρικής Μακεδονίας στο “1ο WEB GREEK GASTRONOMY WORKSHOP 2020” στο Βέλγιο

 Το  “1ο WEB GREEK GASTRONOMY WORKSHOP 2020” το οποίο διοργάνωσε στο Βέλγιο η εταιρεία “Tourism Media & Events” από τις 25 έως τις 27 Νοεμβρίου 2020 συμμετείχαν η  Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Κεντρικής Μακεδονίας.
  Με κύριο γνώμονα και στόχο την ενίσχυση της εξαγωγικής δραστηριότητας των επιχειρήσεων του αγροδιατροφικού τομέα, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Κεντρικής Μακεδονίας αξιοποίησαν ακόμη μία σημαντική δυνατότητα να βρίσκονται στο πλευρό των ελληνικών παραγωγικών επιχειρήσεων προσφέροντας εναλλακτικούς τρόπους ενίσχυσης της  εξωστρέφειας τους.
«Οι νέες συνθήκες της παγκόσμιας αγοράς και η νέα πραγματικότητα, η οποία καθιστά τη φυσική παρουσία σε εκθεσιακά γεγονότα και την επαφή των επιχειρήσεων με διεθνείς αγοραστές αδύνατη, αλλά και η διαρκής ανάγκη για εμπορικές συναντήσεις και επικοινωνία, μας οδηγεί σε αναθεωρημένα εργαλεία προώθησης της γαστρονομίας, των τροφίμων και ποτών και του παραγωγικού τομέα της Περιφέρειάς μας, μέχρι την επαναφορά των live εκθεσιακών γεγονότων» τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας της  Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Σωτήρης Μπάτος σχετικά με τη συμμετοχή στο “1o WEB GREEK GASTRONOMY WORKSHOP” .
Το “1ο WEB GREEK GASTRONOMY WORKSHOP” απευθύνεται στις αγροδιατροφικές επιχειρήσεις (παραγωγής-μεταποίησης-εμπορίας) που επιθυμούν διεθνή δικτύωση, αναγνωρισιμότητα αλλά και βέλτιστες προοπτικές ανάπτυξης για τα μέλη τους.
Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να προωθήσουν σε επαγγελματίες, εισαγωγείς, χονδρέμπορους-διανομείς, αγοραστές supermarket, food servers και καταστήματα deli, τα προϊόντα τους και τις γαστρονομικές τους προτάσεις.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι προσκεκλημένοι από την αγορά του Βελγίου ήταν  δημοσιογράφοι, bloggers και μεγάλα μέσα ενημέρωσης. Το πρόγραμμα της διαδικτυακής εκδήλωσης περιλάμβανε τη συμμετοχή 25-30 αγοραστών προϊόντων γαστρονομίας και 15-20 διακεκριμένων μέσων ενημέρωσης από την αγορά του Βελγίου. Κατά την έναρξη της διαδικτυακής εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) για όλους τους συμμετέχοντες, με παρουσιάσεις προορισμών και προϊόντων γαστρονομίας της Ελλάδας σε εκπροσώπους μεγάλων και εξειδικευμένων τοπικών μέσων ενημέρωσης από το Βέλγιο, με την επιδίωξη για  τη μέγιστη δημοσιότητα των συμμετεχόντων. Στη συνέχεια, οι συμμετέχοντες  μπόρεσαν να πραγματοποιήσουν προκαθορισμένες διαδικτυακές συναντήσεις με επαγγελματίες από την αγορά του Βελγίου.