Γιατί συγχωνεύει η κ. Κεραμέως τμήματα σε 15 σχολικές μονάδες της Χαλκιδικής αιφνιδιαστικά;
Να ακυρωθεί η απόφαση και να κατατεθούν στη Βουλή όλα τα έγγραφα.
Κατεπείγουσα κοινοβουλευτική ερώτηση με αίτηση κατάθεσης εγγράφων κατέθεσε σετ Βουλή η Κυριακή Μάλαμα, σε συνέχεια της αιφνιδιαστικής κι αδικαιολόγητης απόφασης της
κ. Κεραμέως να υποβαθμίσει 15 σχολικές μονάδες στο Νομό Χαλκιδικής.Η Κυριακή Μάλαμα καλεί την Υπουργό να καταθέσει άμεσα στη Βουλή όλα τα έγγραφα που σχετίζονται με τα εκπαιδευτικά κενά στο Νομό Χαλκιδικής, καθώς κι όλα τα στοιχεία που την οδήγησαν σε αυτή την απαράδεκτη απόφαση.
Σε περίπτωση που δεν απαντηθεί η ερώτηση έγκαιρα και εάν τα στοιχεία που ζητήθηκαν δεν κατατεθούν άμεσα στη Βουλή, τότε η κυρία Κεραμέως θα κληθεί να δώσει τις εξηγήσεις της στον κοινοβουλευτικό έλεγχο στην Ολομέλεια.
Η δημόσια παιδεία της Χαλκιδικής δεν ακυρώνεται με ένα αρχείο excel στα κρυφά.
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης & ΑΚΕ :
ΕΡΩΤΗΣΗ & ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
Αθήνα, 13 Οκτωβρίου 2021
Προς την κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων
Θέμα : Γιατί συγχωνεύει η κ. Κεραμέως τμήματα σε 15 σχολικές μονάδες της Χαλκιδικής αιφνιδιαστικά, ενώ έχει ξεκινήσει η σχολική χρονιά;
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων απέστειλε την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου αρχείο υπολογιστικού φύλλου excel στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης του Νομού Χαλκιδικής, με το οποίο υποβαθμίζει 15 σχολικές μονάδες, συγχωνεύοντας τμήματα στα πιο δυσπρόσιτα σχολεία του Νομού, αλλά και σε μονάδες ειδικής εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα υποβαθμίζονται σε οργανικότητα σχολικές μονάδες σε απομακρυσμένα κι ορεινά χωριά, όπως η Άθυτος, η Φούρκα, η Καλάνδρα, η Νέα Σκιώνη, η Χανιώτη, το Πολύχρονο, τα Νέα Ρόδα, η Ουρανούπολη, το Παλαιοχώρι, ο Στανός, τα Βράσταμα, η νήσος Αμμουλιανή, ο Άγιος Μαμάς, τα Σίλατα, τα Νέα Πλάγια, η Πορταριά, αλλά και τα ειδικά σχολεία του Πολύγυρου και των Νέων Μουδανιών. Η αιφνιδιαστική αυτή απόφαση έχει αναστατώσει την εκπαιδευτική κοινότητα, τους μαθητές και τις οικογένειες τους, ενώ την ίδια στιγμή πάρα πολλά σχολεία του Νομού Χαλκιδικής παραμένουν με πολύ σοβαρά εκπαιδευτικά κενά, τα οποία επιδεινώνονται κάθε χρόνο.
Επειδή είναι απαράδεκτο να υποβαθμίζεται η δημόσια εκπαίδευση της Χαλκιδικής με αυτό τον τρόπο.
Επειδή οι μαθητές της Χαλκιδικής δεν είναι μαθητές δεύτερης κατηγορίας.
Επειδή η Χαλκιδική τα τελευταία δύο χρόνια αντιμετωπίζει όλο και περισσότερα εκπαιδευτικά κενά.
Ερωτάται η κυρία Υπουργός :
Γιατί υποβαθμίζει ξαφνικά σχολικές μονάδες κρίσιμες για την δημόσια παιδεία της Χαλκιδικής.
ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
Στο πλαίσιο όλων των παραπάνω παρακαλείται η κυρία υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων να καταθέσει στο Σώμα :
Τα κριτήρια και τα στοιχεία που την οδήγησαν σε μαζικές και ξαφνικές υποβαθμίσεις σχολικών μονάδων στη Χαλκιδική.
Τα εκπαιδευτικά κενά που παρουσιάζει ο Νομός Χαλκιδικής σε όλες τις δομές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Η ερωτούσα κι αιτούσα βουλευτής
Κυριακή Μάλαμα
.
.