· Θαλάσσιος και Θρησκευτικός πολιτιστικός τουρισμός,
· Αρχαιολογικοί Χώροι,
· Περιπατητικός Τουρισμός,
· Τουρισμός Πολυτελείας.
Το επιλεγμένο «κοινό» ήταν Ευρωπαίοι επαγγελματίες του τουρισμού που θα αποτελέσουν τους διαύλους για τη στοχευμένη προσέλκυση Ιταλών, Ελβετών και Γερμανών επισκεπτών στον Δήμο Αριστοτέλη.
Οι Ιταλοί
Έκδηλο και άμεσο ήταν το ενδιαφέρον των Ιταλών, οι οποίοι - εκτός από το «ήλιος / θάλασσα», που αποτελεί το πρώτο ζητούμενο του καταναλωτικού κοινού της γειτονικής χώρας – εκφράζουν συνδυαστικές τάσεις στις καλοκαιρινές επιλογές τους με τις καταδύσεις, τις πολιτιστικές - οινικές αναζητήσεις αλλά και τη γαστρονομία να αποτελούν κάποιες από αυτές. Η παρουσίαση σε μέλη της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων Τοσκάνης εστίασε σε ένα εμπλουτισμένο μοντέλο τουρισμού για το καλοκαίρι, με συνδυαστικές αναφορές στο πολιτιστικό και οινικό στοιχείο του Άθωνα, με τους Ιταλούς να «αιτούνται» πρόσκληση στην Αγιώνυμη Πολιτεία.
Στη τη διάρκεια του workshop που οργανώθηκε στη Φλωρεντία από το Γραφείο Ε.Ο.Τ. Ιταλίας, διατυπώθηκε η πρόταση δικτύωσης του προαναφερόμενου ιταλικού φορέα με την «Αριστοτελική Σύμπραξη» του Δήμου Αριστοτέλη, στο πεδίο «γαστρονομία και πρωτογενής παραγωγή».
Συμφωνήθηκε δε, επιλεγμένοι ταξιδιωτικοί πράκτορες από την Τοσκάνη να επισκεφθούν την Άνοιξη την Ανατολική Χαλκιδική, ώστε να γνωρίσουν από κοντά και να μεταφέρουν στο ιταλικό κοινό τον ιδιαίτερο συνδυασμό των μεσογειακών φυσικών στοιχείων της με τα ιστορικά χαρακτηριστικά που συνθέτουν την πολιτιστική της ταυτότητα.
Οι Ελβετοί
Τα ταξιδιωτικά γραφεία της Βασιλείας εστίασαν στην τουριστική ενότητα leisure & luxury, παρέχοντας τη δυνατότητα στα στελέχη του Δήμου να παρουσιάσουν ένα δομημένο προϊόν, το οποίο στοχεύει στην ανάπτυξη του τουρισμού πολυτελείας στην προαθωνική χερσόνησο.
Οι Γερμανοί
«Νέα πρόκληση» αποκάλεσε η product manager του Wikinger Reisen την Ανατολική Χαλκιδική, μετά τη λεπτομερή παρουσίαση των δεκαέξι (16) ολοκληρωμένων περιπατητικών διαδρομών του Δήμου Αριστοτέλη οι οποίες:
· Συνθέτουν ένα μεγάλο δίκτυο σηματοδοτημένων μονοπατιών πάνω από 100 χιλ.,
· Συνδέουν τα φυσικά με τα ιστορικά στοιχεία του προορισμού,
· Προωθούν πολιτιστικά brands,
· Αναδεικνύουν το συσχετισμό ανάμεσα στον ορεινό και τον παράκτιο όγκο σε μια γεωγραφικά ευνοημένη περιοχή.
Ιδιαίτερη ήταν η αναφορά στις QR CODE εφαρμογές του Άλσους Αριστοτέλη, αλλά και σε εκείνη με τίτλο Αριστοτέλης, ο συνοδοιπόρος (για «έξυπνες» συσκευές), που κατέδειξαν την επένδυση, αλλά και την οργανωμένη προσπάθεια του Δήμου ως προς την εδραίωση του περιπατητικού τουρισμού στην περιοχή.
Ένα «Wikinger Group πωλητών και ξεναγών» συμφωνήθηκε να ακολουθήσει ειδικά διαμορφωμένο trekking trip τον επόμενο Απρίλιο, προκειμένου να εξετάσει τρόπους επέκτασης του υφιστάμενου προγράμματος στην Ανατολική Χαλκιδική.
«Η Ευρώπη αποτελεί πάντα την κύρια δεξαμενή επισκεπτών της περιοχής μας», λέει ο Δήμαρχος Αριστοτέλη κ. Στέλιος Βαλιάνος. «Σε συνεργασία με την τοπική ξενοδοχειακή κοινότητα και ειδικούς - ταξιδιωτικούς πράκτορες, λειτουργούμε επαγγελματικά, τεχνοκρατικά, εμπλουτίζουμε τα προϊόντα μας με νέες συνδυαστικές προκλήσεις που απευθύνονται σε διαφορετικά ευρωπαϊκά κοινά, ενισχύουμε τις υφιστάμενες τουριστικές πηγές και σχεδιάζουμε φιλόδοξα ανοίγματα σε νέες τουριστικές αγορές. Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του 2022 ολοκληρώνει τη φετινή δραστηριότητα και θέτει σε εφαρμογή νέες δράσεις, απευθυνόμενες στην Ευρώπη, αλλά και την Ασία.»