Η εφημερίδα του Ντίσελντορφ αναφέρει ότι στόχος της καμπάνιας είναι να περιοριστεί η φοροδιαφυγή «που καλπάζει στην Ελλάδα. Ιδιαίτερα στον τουριστικό κλάδο, σε ταβέρνες, μπαρ, καφέ ξενοδοχεία, αλλά και στην ενοικίαση αυτοκινήτων και ομπρελών για την παραλία, καθώς και στους πωλητές αναμνηστικών δώρων πολλά ευρώ δεν καταγράφονται στις ταμειακές μηχανές». Το δημοσίευμα επισημαίνει πάντως ότι υπάρχει πρόοδος στην καταπολέμηση της φοροδιαφυγής: «Το Δημόσιο δεν επαναπαύεται στη βοήθεια των τουριστών. Τους καλοκαιρινούς μήνες ελεγκτές, που υποδύονται τους ταξιδιώτες, ελέγχουν εάν εκδίδονται οι απαραίτητες αποδείξεις, όπως προβλέπει η νομοθεσία. Την περασμένη εβδομάδα εντόπισαν λαβράκι στη Μύκονο, το νησί των πλούσιων και διάσημων. Σε γνωστό παραλιακό εστιατόριο διαπίστωσαν ότι μόνο σε μία ημέρα δεν είχαν εκδοθεί αποδείξεις για εισπράξεις 85.450 ευρώ. Τώρα η επιχείρηση καλείται για ενδελεχή φορολογικό έλεγχο».
Γιάννης Παπαδημητρίου