Οι θεματικές ενότητες που αναπτύχθηκαν ήταν:
• Είμαι Πρεσβευτής του τόπου μου
• Η γαστρονομία στον τουρισμό
• Η επισκεψιμότητα χώρων παραγωγής
• Επικοινωνία και προβολή
Σε μια μοναδική βιωματική εμπειρία οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία πέρα από το εκπαιδευτικό κομμάτι, να γνωριστούν και να δικτυωθούν μεταξύ τους, να "δημιουργήσουν", να "παίξουν", αλλά και να συζητήσουν θέματα σχετικά με τις ανάγκες των δικών τους επιχειρήσεων.
Είχαν ακόμη την ευκαιρία να συμμετέχουν στα 2 masterclasses, που διοργανώθηκαν στο πλαίσιο των σεμιναρίων, ως κομμάτι της εκπαίδευσης, με χαρακτηριστικά προϊόντα της Χαλκιδικής, τα οποία περιελάμβαναν και το γλυκό "αλαφράδα", προϊόν που προέκυψε κατά τη διάρκεια των δημιουργικών παιχνιδιών των συμμετεχόντων. Τον ενθουσιασμό τους για τη συμμετοχή, αλλά και το υψηλό επίπεδο των σεμιναρίων εξέφρασαν όλοι οι συμμετέχοντες.
‼ Στο μήνυμά του ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής ΓιάννηςΚουφίδης δήλωσε ότι, το Επιμελητήριο θα συνεχίσει να επενδύει στην εκπαίδευση των μελών του, ακόμη κι αν σε αυτή ανταποκρίνονται μόνο λίγοι. Είπε ακόμη, ότι το Επιμελητήριο ως φορέας, που στόχο έχει την τοπική οικονομική ανάπτυξη θα συνεχίσει να στηρίζει την εξωστρέφεια και την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας, όπως ούτως ή άλλως συστηματικά πράττει. Άλλωστε όπως τόνισε, η πόρτα του Επιμελητήριου είναι ανοιχτή για όλα τα μέλη του.
Την ευθύνη της διοργάνωσης των σεμιναρίων είχε ο εκπαιδευτικός οργανισμός ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ σε συνεργασία με την εταιρεία Chef Stories, ενώ εισηγήτρια των σεμιναρίων ήταν η Εκπαιδεύτρια και Σύμβουλος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης & Μάρκετινγκ, Νανά Ζυγούρα.
Ήδη και λόγω απαίτησης πολλών συμμετεχόντων, που δεν παρακολούθησαν το σύνολο των σεμιναρίων, έχει αποφασιστεί η διενέργεια ενός ακόμη συμπληρωματικού σεμιναρίου, που θα καλύπτει συγκεντρωτικά και τις 4 θεματικές ενότητες και θα πραγματοποιηθεί απογευματινές ώρες στο Συνεδριακό Κέντρο του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής. Η ημερομηνία και η ώρα διεξαγωγής του θα ανακοινωθούν προσεχώς.