5.3.24

Η Ανακοίνωση του τ.Δημάρχου ΣιθωνίαςΙ. Τζίτζιου - Συκοφάντες διαχέουν τα δυσφημιστικά σε βάρος μου-Αβελτηρία και ανικανότητα ,..ρόλος και υπόγειες διαδρομές εφημερίδων κοινής ιδιοκτησίας !!

Η Ανάρτηση του τ Δημάρχου Σιθωνίας Ι.Τζίτζιου.
Δυστυχώς, παρά το γεγονός ότι ο ίδιος, υπηρετώντας τη νηφαλιότητα και με γνώμονα το καλό του τόπου, απέφυγα και αποφεύγω το σχολιασμό και
τοποθετήσεις στις ακραία δυσφημιστικές διαδόσεις που σκοπίμως διακινούνται συστηματικά σε βάρος μου για τα πεπραγμένα μου ως Δημάρχου του Δήμου Σιθωνίας, αλλά, τελευταία, και ως ιδιώτη επαγγελματία, διαβλέπω και αναγνωρίζω πλέον ότι οι συστηματικές επιθέσεις σε βάρος μου δεν απορρέουν από απλά αισθήματα εμπάθειας και κατωτερότητας των «αντιπάλων» μου, αλλά, αντίθετα, συνιστούν μια συνειδητή και κυρίως σκόπιμη επιχείρηση ηθικής εξόντωσης μου, απαξίωσης και δυσφήμησης του μικρού ή μεγαλύτερου έργου, που παρήχθη κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας μου στα κοινά του τόπου, αλλά και δυσφήμησης μου κατά τρόπο προκλητικό, μέσα από ένα ορατό πλέον σύστημα εξυπηρέτησης κοινών συμφερόντων μεταξύ «δημοσιογράφων», πολιτικών και τάχα και «ενεργών πολιτών» που λειτουργούν μεταξύ τους ως συγκοινωνούντα δοχεία, προφανώς όχι με το αζημίωτο.
Είναι λοιπόν χαρακτηριστικό, ότι η αβελτηρία και η ανικανότητα, χωρίς κανένα απολύτως έρεισμα και πάνω απ’ όλα προοπτική για τον τόπο, καλύπτεται ή έτσι τουλάχιστον πιστεύουν από τις αήθεις επιθέσεις σε βάρος μου και με τη συντήρηση ενός κλίματος πόλωσης της κοινωνίας με τακτικές τρομοκρατίας και εκφοβισμού και πολεμικής στο πρόσωπό μου, εξαντλείται δε στη συντήρηση αυτού δια της συνεχούς διασποράς ψευδών «ειδήσεων» που διαρκώς ανακυκλώνονται στα ίδια μέσα.
Θα ήταν άσκοπο, διότι θα ξέφευγε από τα στενά όρια μιας ανάρτησης, να αναλωθώ σε απόκρουση μίας προς μίας όλων των υποτιθέμενων κατηγοριών που οι συκοφάντες μου θεωρούν ότι με βαρύνουν, τη στιγμή που η πλειοψηφία αυτών τυγχάνει αποκύημα της νοσηρής φαντασίας τους και στις ευάριθμες περιπτώσεις που υποθέσεις έχουν οδηγηθεί ενώπιον της Δικαιοσύνης είτε έχω δικαιωθεί, είτε εξακολουθούν να εκκρεμούν με δική τους υπαιτιότητα (διότι αυτοί ζήτησαν αναβολή) και προφανώς σκοπιμότητα, συντηρώντας το σε βάρος μου κλίμα και ρητορική, χωρίς να έχει αποφανθεί η Δικαιοσύνη.
Σε κάθε περίπτωση, σκοπός της παρούσας ανάρτησης είναι να μοιραστώ μαζί σας αυτό που είναι ή θα έπρεπε να είναι οφθαλμοφανές και να γίνεται κατανοητό από όλους.
Οι σε βάρος μου επιθέσεις προφανώς δεν είναι τυχαίες και προδήλως εξυπηρετούν συγκεκριμένα συμφέροντα.
Η σύνδεση των διακινούμενων φημών σε βάρος μου με συγκεκριμένα πρόσωπα, τα συμφέροντα των οποίων εξυπηρετούνται, είναι προφανής, καταρρίπτοντας την επίκληση «διαφάνειας», «νομιμότητας», «εντιμότητας» κ.λ.π. ως προφάσεις εν αμαρτίαις.
Δεν είναι τυχαίο, ότι τα σχόλια, φήμες και κατηγορίες σε βάρος μου διακινούνται αποκλειστικά σε συγκεκριμένα, για να μην πω συγκεκριμένο μέσο, ο ρόλος και υπόγειες διαδρομές του οποίου έχουν γίνει γνωστά και σύντομα θα διερευνηθούν αρμοδίως. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι τα δήθεν «μέσα» εξαντλούνται σε μια «εφημερίδα» της Θεσσαλονίκης και εσχάτως σε μία «εφημερίδα» των Αθηνών, κοινής βέβαια ιδιοκτησίας και συμφερόντων, που ακριβώς λόγω της ασήμαντης αναγνωσιμότητας τους οι συστηματικοί επικριτές και συκοφάντες μου φροντίζουν να διαχέουν τα δυσφημιστικά σε βάρος μου άρθρα αναδημοσιεύοντας αυτά αυτούσια σε νεόκοπη σελίδα στο facebook δικής τους έμπνευσης και «παραγωγής».
, Τυγχάνει, επομένως, προφανές ποιοι και πως ακριβώς διακινούν τις σε βάρος μου δυσφημιστικές διαδόσεις και διασπείρουν ψευδείς ειδήσεις, όπως προφανές τυγχάνει και ποιοι τις διοχετεύουν και αντίστοιχα ωφελούνται, που είναι τα ίδια ακριβώς πρόσωπα που τα ίδια «μέσα» «αβαντάρουν» και προβάλλουν.
Οι ρόλοι λοιπόν και το σύστημα είναι γνωστά και σύντομα θα κληθούν να λογοδοτήσουν, πάνω απ’ όλα όμως θα πρέπει να λογοδοτήσουν και λογοδοτούν σε εσάς οι υπεύθυνοι αυτού του κατήφορου.
Ο κόσμος, οι πολίτες, οι αναγνώστες έχετε τη γνώση, το κριτήριο και, κυρίως τη ζωντανή εικόνα ως βίωμα, προκειμένου να αντιληφθείτε και διαχωρίσετε την αλήθεια από τα ασύστολα ψεύδη και τις αβάσιμες κατηγορίες, γνωρίζετε και αντιλαμβάνεστε τι προσέφερε και τι προσφέρει ο καθένας και εν τέλει ποιος πραγματικά είναι, τι έκανε και κάνει και πως ενεργεί και λειτουργεί.
Όσον αφορά εμένα, ως έχει ειπωθεί, δυστυχώς, «η κοινή λογική δεν είναι χάρισμα, αλλά τιμωρία», διότι καλούμαι να αποδείξω το προφανές, το γνωστό και αυτονόητο, κόντρα στο στρατευμένο ψεύδος, την εμπάθεια και το μίσος των απηνών διωκτών μου.