Κατά τη διάρκεια της τριήμερης έκθεσης, το περίπτερο της Χαλκιδικής ανέδειξε τα μοναδικά χαρακτηριστικά της περιοχής, προβάλλοντας κυρίως την πλούσια πολιτιστική της κληρονομιά, την εξαιρετική τοπική κουζίνα της και τα τοπικά προϊόντα καθώς και τις ποικίλες υπαίθριες δραστηριότητες και εμπειρίες για όλες τις ηλικίες.
Ο Γρηγόρης Τάσιος, Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, δήλωσε: “Παρόλο που έχουμε δει μείωση στις αφίξεις Γάλλων τουριστών σε σύγκριση με το 2023, η συμμετοχή μας στην Top Resa ήταν καίριας σημασίας. Μας επέτρεψε να συνομιλήσουμε απευθείας με Γάλλους tour operators και ταξιδιώτες για να κατανοήσουμε καλύτερα τις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους.”
Τα στελέχη του ΤΟΧ, μαζί με ξενοδόχους, υπεύθυνους πωλήσεων και τουριστικούς πράκτορες από τη Χαλκιδική πραγματοποίησαν σειρά από προ-καθορισμένες συναντήσεις με αντίστοιχους Γάλλους επαγγελματίες του τουρισμού και γαλλικά ΜΜΕ. “Ακούγοντας τα σχόλια, αναγνωρίζουμε την ανάγκη για μεγαλύτερη προβολή της Χαλκιδικής αναδεικνύοντας περισσότερο την πλούσια ιστορία μας, τη γαστρονομία και τις αυθεντικές εμπειρίες, που είναι ζητούμενα για τους Γάλλους τουρίστες”, πρόσθεσε ο κ. Τάσιος.
Σε κατ΄ ιδίαν συζητήσεις της Διευθύντριας Marketing & Επικοινωνίας του ΤΟΧ με τον νέο Γενικό Γραμματέα ΕΟΤ, κ. Ανδρέα Φιορεντίνο και την προϊσταμένη του γραφείου ΕΟΤ της Γαλλίας κα. Έμυ Αναγνωστοπούλου συμφωνήθηκε η πραγματοποίηση θεματικών press trips στη Χαλκιδική μέσα στο 2025 και η ανάπτυξη νέων πρωτοβουλιών για την προσέλκυση Γάλλων επισκεπτών στη Χαλκιδική.