Η εκπαίδευση, διάρκειας έξι (6) ωρών, θα πραγματοποιηθεί από το sommelier Αντώνη Νικολαίδη με τη συμμετοχή επτά (7) τοπικών οινοποιείων:
• XILANDAR WINES
• ΜΕΤΟΧΙ ΜΥΛΟΠΟΤΑΜΟΣ
• VATOPEDI MONASTERY
• AGROVISION
• ΚΤΗΜΑ ΤΑΡΑΖΑ
• AKRATHOS NEWLANDS WINERY
• ΑΙΩ
Περισσότερες από 60 τοπικές επιχειρήσεις ξενοδοχίας και εστίασης λαμβάνουν μέρος στην προγραμματισμένη εκπαιδευτική διαδικασία, η οποία αποτελεί μέρος του σχεδίου καθιέρωσης του οινοτουρισμού στο Δήμο Αριστοτέλη, ως μορφής τουρισμού, η οποία δημιουργήθηκε πριν λίγα χρόνια, εστιάζοντας πρωτίστως στον αθωνικό οινικό οίνο, αλλά και στην προαθωνική οινοπαραγωγή.
Ο σχεδιασμός, ο οποίος τέθηκε σε εφαρμογή μόλις το 2021, περιλαμβάνει:
• Αποτυπώσεις και καταγραφές του προϊόντος (λογοτύπηση, ηλεκτρονική μπροσούρα, δημιουργία και σήμανση οινοδιαδρομών)
• Δημιουργία και προώθηση οινοτουριστικών πακέτων σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές,
• Θεματικές Δικτυώσεις με παραδοσιακούς ευρωπαϊκούς οινότοπους (San Sebastian, Alsace, Sain Emilion, Freiburg, Tuscan)
• Δημοσιογραφικές αποστολές και αφιερώματα,
• Ταξίδια Εξοικείωσης,
• Διαφημιστικές Καμπάνιες – με πιο ιδιαίτερη τη social media καμπάνια της Marketing Greece, η οποία θα προωθηθεί στο τέλος του χρόνου σε επιλεγμένες οινοτουριστικές αγορές ανά τον κόσμο.
• Συμμετοχή σε συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα (Πρόταση για Ανάπτυξη Κέντρων Αριστείας στον Οινοτουρισμό, Γαστρονομικό & Πολιτισμικό Τουρισμό στον Δήμο Αριστοτέλη μέσω του Erasmus+),
• Εκπαίδευση.
Ο Δήμος Αριστοτέλη, προκειμένου να αναδείξει την οινική κληρονομιά της περιοχής, η οποία στηρίζεται:
• στην καλλιέργεια της οινο-ποικιλίας «Λημνιό» - κυρίως από τους αγιορείτες μοναχούς, αλλά και
• στο εξαιρετικό terroir της αθωνικής και προαθωνικής χερσονήσου,
προετοιμάζει μελέτη βάσει της οποίας θα καταγραφούν όλα τα επόμενα βήματα μιας στοχευμένης προώθησης, που θα καθιερώσει τον προορισμό ως οινοτουριστικό.