21.9.19

Ο διασώστης του ΕΚΑΒ........

Είμαι εγω...
Είμαι ο δημόσιος υπάλληλος Διασώστης του ΕΚΑΒ!
>>>Είμαι εγω που με αποκαλείς δημόσιο υπάλληλο υποτιμητικά...
>>>Είμαι εγω λόγω της ιδιότητας μου θεωρείς οτι με πληρώνεις....
>>>Είμαι εγώ που με αποκαλείς οδηγό ή τραυματιοφορέα....
>>>Είμαι εγώ που θα τύχει να με δεις έξω από το ασθενοφόρο να πίνω μια τζούρα καφέ...
>>>Είμαι εγώ που μπορεί να γελάω σ ένα 10λεπτο διάλειμμα μετά από τη διεκπεραίωση ενός ακόμη περιστατικού...

>>>Είμαι εγώ ο ίδιος που όταν θα με καλέσεις για το επείγον τροχαίο στο δρόμο θα φτάσω στα επόμενα 5-9 λεπτά...
>>>Είμαι εγώ ο ίδιος που θα πρέπει να αδειάσω το μυαλό μου σ αυτό το μικρό χρονικό διάστημα ....
>>>Είμαι αυτός που θα πρέπει να ξεχάσω για λίγο τη δική μου οικογένεια φτάνοντας και να σε δω σαν αδερφό, αδερφή, πατέρα ή μητέρα μου...
>>>Είμαι εγώ αυτός που θα πρέπει να σου σταματήσει την ακατάσχετη αιμορραγία από το διαλυμένο σου πόδι για να μην πεθάνεις...
>>>Είμαι εγώ αυτός πίσω μαζί σου στο ασθενοφόρο που θα σου κρατάει το χέρι και ενώ θα με βρίζεις με τα χειρότερα επειδή πονάς φριχτά εγώ θα προσπαθώ να σε καθησυχάσω...
>>>Είμαι εγώ αυτός που θα φροντίσω να φτάσεις έγκαιρα και με ασφάλεια στο νοσοκομείο!!!
>>>Είμαι εγώ αυτός που στο 10λεπτο διάλειμμα που έχω μπροστά μου πρέπει να διαχειριστεί όλο αυτόν τον πόνο...
>>>Είμαι εγώ αυτός που μετά από 8 ώρες βάρδιας θα πρέπει να επιστρέψω χαμογελαστός στην οικογένειά μου....
Γι αυτό λοιπόν όταν θα με δεις την επόμενη φορά να πίνω βιαστικά λίγο καφέ έξω από το ασθενοφόρο γελοντας πιθανώς με κάποιο μαύρο αστείο μαζί με το συνάδελφο έλα απλώς να πεις μια καλημέρα...
Είμαι εγω ο δημόσιος υπάλληλος περήφανος Διασώστης του ΕΚΑΒ!!!
***Αφορμή για το συγκεκριμένο αποτελεί ένα ακόμη σκληρό τροχαίο με 3 πολυτραυματιές...
Περαστικά σε όλους και προσοχή ...
όχι οδήγηση σε συνδιασμό με αλκοόλ και έλλειψη προστατευτικών μέσων.. ζώνες ασφαλείας & κράνη!!!!
ΠΗΓΗ: Σ. Κ (ένας συνάδελφος)
Από το προσωπικό του προφίλ στο Facebook


 από το diasostis.com