2.11.22

Γαλάτιστα Παρουσίαση Βιβλίου "Άγριο γιασεμί" της Ελένης Βεζύρογλου 6/11.22


 Μια ιστορία διαδραματίζεται στη Γαλάτιστα και την ευρύτερη περιοχή της, όπως στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική, την εποχή του Μακεδονικού αγώνα!

Πραγματικά ιστορικά γεγονότα επηρεάζουν και κατευθύνουν τα συναισθήματα και τις ζωές των ηρώων!
Υπαρκτά πρόσωπα που έζησαν εκείνη την εποχή, πρόγονοι κάποιων από εμάς, συναναστρέφονται με πραγματικούς ήρωες, με μακεδονομάχους, με πραγματικά ιστορικά πρόσωπα που συμμετέχουν κι αυτά στην πλοκή και τη δράση!
Διαβάζοντας κανείς το μυθιστόρημα της Ελένης, με καταγωγή κι αυτή από τη Γαλάτιστα, ζει την εποχή του Μακεδονικού αγώνα μέσα από τα μάτια των ηρώων της μυθοπλασίας και της ιστορίας.
Διαβάζοντας κανείς το "Άγριο γιασεμί" μαθαίνει συγχρόνως ιστορία και μάλιστα με τον πιο ευχάριστο τρόπο και το πιο χαλαρωτικό μέσο, τη λογοτεχνία!
Ένα φανταστικό, πραγματικά, έργο όπου η Ιστορία του τόπου μας γίνεται μύθος κι ο μύθος είναι μια πραγματικότητα....
Σας περιμένω όλους, φίλοι μου, στην παρουσίαση του πιο ιστορικομυθοπλαστικού βιβλίου, στη δημιουργία του οποίου νομίζω συνέβαλα κι εγώ κάπως με τον τρόπο μου, προσφέροντας ιστορικά στοιχεία που αφορούν τη Γαλάτιστα και γνώσεις κι εμπειρίες που μου μεταλαμπάδευσε ο πατέρας μου Ιωάννης, με τα οποία, πιστεύω, εφοδιάστηκε αρκετά η συγγραφέας, συμπλήρωσε τις ήδη πλούσιες γνώσεις της και έγραψε το εν λόγω αριστούργημα, το Άγριο Γιασεμί της Χαλκιδικής μας, τη Γαλάτιστα!