14.12.23

Την πόρτα της Σαουδικής Αραβίας «χτυπά» επισήμως, ο Δήμος Αριστοτέλη Χαλκιδικής

 


Πρόγραμμα επαγγελματικών συναντήσεων στο Riyadh της Σαουδικής Αραβίας πραγματοποίησε το προηγούμενο διάστημα ο Δήμος Αριστοτέλη επιχειρώντας προσέγγιση μιας ιδιαίτερα εύρωστης τουριστικής αγοράς της Μέσης Ανατολής, κύρια χαρακτηριστικά της οποίας αποτελούν η τεράστια οικονομική δυνατότητα του πληθυσμού της και ο έκδηλος τουριστικός δυναμισμός της.



Σε συνεργασία με τον τουριστικό οργανισμό Mid East, που ειδικεύεται στη διακίνηση Αράβων στην ελληνική επικράτεια και στοχεύει στην επέκταση των προγράμματός του σε Χαλκιδική και Θεσσαλονίκη, η σύμβουλος Τουρισμού του Δήμου Αριστοτέλη, Μαρία Πάππα, προέβη σε σειρά συναντήσεων με παράγοντες της τοπικής τουριστικής αγοράς.
Στη διάρκεια των συναντήσεων παρουσιάστηκαν οι εγκαταστάσεις της Ανατολικής Χαλκιδικής για Τουρισμό Πολυτελείας, αλλά και οι δυνατότητες υποδοχής Σαουδαράβων επισκεπτών με προτάσεις εξατομικευμένων εμπειριών.
Προτάθηκε ένα μοντέλο 8ημερων διακοπών, που συνδυάζει αναψυχή, spa centers και θαλάσσιες απολαύσεις στην Ανατολική Χαλκιδική με shopping και διασκέδαση στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ο Δήμος Αριστοτέλη επιχειρεί να προσελκύσει οικογένειες Αράβων, γαμήλιους επισκέπτες και ομάδες τουριστών.
Κοινός τόπος των συνομιλητών του Δήμου Αριστοτέλη ήταν πως οι Άραβες αγαπούν ιδιαίτερα την Ελλάδα, επισκεπτόμενοι συχνά συγκεκριμένα νησιά του νοτίου Αιγαίου, λατρεύουν την πολυτέλεια, τα κέντρα ευεξίας, το καλό φαγητό, τα ιδιωτικά δείπνα στη θάλασσα, το shopping και την ελληνική νυχτερινή διασκέδαση. Οι δε απευθείας πτήσεις της Aegean Air από το Riyadh προς την Αθήνα και στη συνέχεια προς τη Θεσσαλονίκη αποτελούν δέλεαρ για επισκέπτες μεγαλύτερων εισοδηματικών δυνατοτήτων.

Ο Δήμαρχος Στέλιος_Βαλιάνος αναφέρει σχετικά:
«Επενδύουμε σε έναν συνδυασμό πολυτέλειας και αυθεντικότητας, με όρους ποιότητας τουριστικού προϊόντος και με πνεύμα συνέργειας με άλλους τουριστικούς προορισμούς. Η συνένωση δυνάμεων, μπορεί να πολλαπλασιάσει τα οφέλη για όλους.
Εδώ και δύο χρόνια απευθυνόμαστε με πολύ συγκεκριμένες προτάσεις στη Μέση Ανατολή, ακολουθώντας την παγκόσμια τάση, η οποία αναγνωρίζει τον τουρισμό εμπειρίας - πολυτελείας ως τους πλέον αναπτυσσόμενους τομείς της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας, αυτούς που έχουν το πλεονέκτημα να επηρεάζονται ελάχιστα από τις όποιες αρνητικές οικονομικές συγκυρίες.
Η στρατηγική μας έχει ήδη φέρει αποτελέσματα που θα τα δούμε το 2024 και τώρα εργαζόμαστε για τα αποτελέσματα του 2025 και του 2026, με καμπάνιες που υλοποιηθούν στη διάρκεια της χρονιάς που έρχεται.»