Απάντηση έλαβε ο Βουλευτής ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής Χαλκιδικής κ. Πάνας Απόστολος από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στη κοινοβουλευτική του παρέμβαση με θέμα : Ποιο είναι το εθνικό σχέδιο δράσης για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας και ποιος ο σχεδιασμός των υποδομών για την Χαλκιδική.
Σύμφωνα με την Απάντηση του Υπουργείου Υποδομών προς τον κ.Πάνα και συγκεκριμένα τη Γενική Γραμματεία Υποδομών, Γενική Διεύθυνση Υ.ΛΙ.Κ.Υ (Γ.Δ. Υδραυλικών, Λιμενικών & Κτηριακών Υποδομών) Διεύθυνση Τεχνικών Έργων & Αγροτικών Υποδομών είναι υπό κατασκευή το έργο «Κατασκευή φράγματος και ταμιευτήρα, αγωγού μεταφοράς νερού από τον ταμιευτήρα σε υφιστάμενη δεξαμενή και αρδευτικού δικτύου στη θέση «ΠΛΑΤΑΝΙΑ» της Δ.Κ.Ν. Ν. Τρίγλιας Χαλκιδικής. Πρόκειται για υδραυλικό έργο, το οποίο δημοπρατήθηκε στις 09/11/2022, με τον Προϋπολογισμό Δημοπράτησης να ανέρχεται σε 6.390.000,00 € (με Φ.Π.Α 24%) και η σύμβαση κατασκευής του υπογράφηκε στις 16/2/2024 με διάρκεια κατασκευής του έργου 24 μήνες.
Ενώ παράλληλα η Γενική Γραμματεία Υποδομών Γενική Διεύθυνση Υ.ΛΙ.Κ.Υ. (Γ.Δ. Υδραυλικών, Λιμενικών & Κτιριακών Υποδομών) Διεύθυνση Αντιπλημμυρικών & Εγγειοβελτιωτικών Έργων (δ19) αναφέρει στην απάντησή της, προς τον Βουλευτή, πως έχει δημοπρατηθεί η μελέτη με τίτλο: «Μελέτη Αρδευτικών Δικτύων Χαβρία» προεκτιμώμενης αμοιβής δημοπράτησης 5.199.554,97 €, ενώ στην παρούσα φάση ο διαγωνισμός βρίσκεται σε εξέλιξη και συγκεκριμένα στο στάδιο ελέγχου των δικαιολογητικών κατακύρωσης του προσωρινού αναδόχου.
Ο κ. Πάνας ανέφερε : «Η Απάντηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι απογοητευτική και επισφαλής για το σύνολο των πολιτών της Χαλκιδικής και των παραγωγικών της φορέων. Τίποτα καινούργιο αποσπασματικές προσπάθειες αντιστρόφως ανάλογες με τις τεράστιες ανάγκες που έχει η Χαλκιδική για να καλύψει άρδευση αλλά και ύδρευση. Το φράγμα της Ν. Τρίγλιας ένα έργο που επανειλημμένα από το 2021 έφερα στη Βουλή για την κατασκευή του λόγω μεγάλων καθυστερήσεων, ενώ το Φράγμα του Χαβρία, που σύμφωνα με το Υπουργείο το μόνο που έχει δημοπρατηθεί είναι η μελέτη κάποιων αρδευτικών έργων, έχει καταντήσει πια “γεφύρι της Άρτας”».
Το ακριβές κείμενο της ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ του Υπουργείου έχει ως εξής:
Ενώ παράλληλα η Γενική Γραμματεία Υποδομών Γενική Διεύθυνση Υ.ΛΙ.Κ.Υ. (Γ.Δ. Υδραυλικών, Λιμενικών & Κτιριακών Υποδομών) Διεύθυνση Αντιπλημμυρικών & Εγγειοβελτιωτικών Έργων (δ19) αναφέρει στην απάντησή της, προς τον Βουλευτή, πως έχει δημοπρατηθεί η μελέτη με τίτλο: «Μελέτη Αρδευτικών Δικτύων Χαβρία» προεκτιμώμενης αμοιβής δημοπράτησης 5.199.554,97 €, ενώ στην παρούσα φάση ο διαγωνισμός βρίσκεται σε εξέλιξη και συγκεκριμένα στο στάδιο ελέγχου των δικαιολογητικών κατακύρωσης του προσωρινού αναδόχου.
Ο κ. Πάνας ανέφερε : «Η Απάντηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι απογοητευτική και επισφαλής για το σύνολο των πολιτών της Χαλκιδικής και των παραγωγικών της φορέων. Τίποτα καινούργιο αποσπασματικές προσπάθειες αντιστρόφως ανάλογες με τις τεράστιες ανάγκες που έχει η Χαλκιδική για να καλύψει άρδευση αλλά και ύδρευση. Το φράγμα της Ν. Τρίγλιας ένα έργο που επανειλημμένα από το 2021 έφερα στη Βουλή για την κατασκευή του λόγω μεγάλων καθυστερήσεων, ενώ το Φράγμα του Χαβρία, που σύμφωνα με το Υπουργείο το μόνο που έχει δημοπρατηθεί είναι η μελέτη κάποιων αρδευτικών έργων, έχει καταντήσει πια “γεφύρι της Άρτας”».
Το ακριβές κείμενο της ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ του Υπουργείου έχει ως εξής: