10.1.25

Δήμος Νέας Προποντίδας Ορισμός Αντιδημάρχων με θητεία για το χρονικό διάστημα από 10/1/2025 έως 10/1/2026

  


Δήμος Νέας Προποντίδας Ορισμός Αντιδημάρχων με θητεία για το χρονικό διάστημα από 10/1/2025 έως 10/1/2026

Ο Δήμαρχος Ν. Προποντίδας Μ. Καρράς με απόφασή του ορίζει ως Αντιδήμαρχο τον δημοτικό σύμβουλο κ. Τσικαρίδη Παναγιώτη του Αλεξάνδρου και μεταβιβάζει σε αυτόν τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Καλλικράτειας:

Διεύθυνση Ποιότητας Ζωής και Περιβάλλοντος, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Ενέργειας και Περιβάλλοντος, με την εξής διάρθρωση:

ii. Γραφείο Εξοικονόμησης Ενέργειας και Συντήρησης Η/Μ Εγκαταστάσεων.

β) Τμήμα Ύδρευσης, Άρδευσης και Αποχέτευσης. 

Επίσης τις εξής κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Καλλικράτειας

 Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Καλλικράτειας

 Παρακολουθεί, εποπτεύει και επιβλέπει την λειτουργία και συντήρηση των δικτύων ομβρίων υδάτων στη Δ.Ε. Καλλικράτειας (πλην ρεμάτων) 

 Μεριμνά για την καλή κατάσταση  και λειτουργία  του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Καλλικράτειας

 Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους

 Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π βεβαιώσεις γνησίου υπογραφών, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας). 

 Υπεύθυνος για τον έλεγχο της τήρησης του ωραρίου των εργαζομένων εργατοτεχνιτών στις υπηρεσίες ύδρευσης, άρδευσης της Δ.Ε. Καλλικράτειας.



Ο Δήμαρχος Ν. Προποντίδας Μ. Καρράς με απόφασή του ορίζει ως Αντιδήμαρχο τον δημοτικό σύμβουλο κ. Κωνσταντίνο Κοκκινίδη του Αλέξανδρου και μεταβιβάζει σε αυτόν:
Α. τις παρακάτω καθ'ύλην αρμοδιότητες:
1. Διεύθυνση Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, που περιλαμβάνει, ειδικότερα, τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Αγροτικής Παραγωγής και Αλιείας, με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο Φυτικής Παραγωγής και Γεωργικής Ανάπτυξης.
ii. Γραφείο Ζωικής Παραγωγής και Κτηνιατρικής.
iii. Γραφείο Αλιείας.
β) Τμήμα Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων, με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων και Προστασίας Καταναλωτή.
ii. Γραφείο Χορήγησης Αδειών Εμπορικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων.
iii. Γραφείο Απασχόλησης και Ενίσχυσης της Επιχειρηματικότητας.
iv Αποκεντρωμένο Γραφείο Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας.
v. Αποκεντρωμένο Γραφείο Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας.
γ) Τμήμα Διαχείρισης Ζώων Συντροφιάς, με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο σχεδιασμού, προγραμματισμού και οργάνωσης δράσεων διαχείρισης Ζώων Συντροφιάς.
ii. Γραφείο Περισυλλογής και Περίθαλψης.
iii. Γραφείο Διαχείρισης Αδέσποτων Ζώων.
iv. Γραφείο Υποστήριξης Συνεργείου
δ. Αποκεντρωμένο Γραφείο Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας.
ε. Αποκεντρωμένο Γραφείο Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας.
2. Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών με τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων του Δήμου.
β) Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείων, με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο Δημοτικής Κατάστασης.
ii. Γραφείο Ληξιαρχείου Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών.
iii. Γραφείο Ληξιαρχείου Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας.
iv. Γραφείο Ληξιαρχείου Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας.
γ) Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού Τακτικού Προσωπικού, με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο Ανάπτυξης και Διαχείρισης Τακτικού Προσωπικού.
ii. Γραφείο Διαχείρισης Αδειών και Ενημερώσεων Μητρώου Τακτικού Προσωπικού.
δ) Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού Έκτακτου Προσωπικού, με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο Ανάπτυξης και Διαχείρισης Έκτακτου Προσωπικού.
ii. Γραφείο Διαχείρισης Αδειών και Ενημερώσεων Μητρώου Έκτακτου Προσωπικού.
ε) Τμήμα Διοικητικής Οργάνωσης, Υπηρεσιακής Ανέλιξης και Πειθαρχικών Διαδικασιών.
στ) Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο Διοικητικής Μέριμνας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
ii. Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας (με έδρα τη Νέα Καλλικράτεια).
iii. Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας (με έδρα τη Νέα Τρίγλια).
3. Διεύθυνση Υπηρεσίας Δόμησης (Υ.ΔΟΜ.)
α) Τμήμα Αδειών Δόμησης.
β) Τμήμα Πολεοδομικών Εφαρμογών, με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο Πολεοδομικών Εφαρμογών.
ii. Αποκεντρωμένο Γραφείο Παρακολούθησης Πολεοδομικών Μελετών Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας.
γ) Τμήμα Ελέγχου Κατασκευών.
4. Τις υπηρεσίες υποστήριξης του Γραφείου Τεχνικού Ασφαλείας και Ιατρού Εργασίας
5. Υπογράφει τις αποφάσεις χορήγησης αδειών µε ή χωρίς αποδοχές και μετακίνησης εκτός έδρας στο εσωτερικό και εξωτερικό των υπαλλήλων του Δήμου.
Β. Τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Μουδανιών:
 Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών
 Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών
 Υπεύθυνος για την συντήρηση των παιδικών χαρών, των πεζοδρομίων και των κοινόχρηστων χώρων που βρίσκονται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών
 Υπεύθυνος για την συντήρηση των δημοτικών κτιρίων της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών.
 Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών, για την επίλυση των προβλημάτων τους
 Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π βεβαιώσεις γνησίου υπογραφής, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών).
 Υπεύθυνος για τον έλεγχο της τήρησης του ωραρίου των εργαζομένων στις διοικητικές υπηρεσίες της Δ.Ε. Μουδανιών.
Γ. Ορίζει τον Αντιδήμαρχο Κωνσταντίνο Κοκκινίδη του Αλεξάνδρου ως αναπληρωτή της ληξιάρχου της Δ.Ε. Μουδανιών, Ελένης Μπαμπέ, και να ασκεί τα καθήκοντά της, σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματός της.


Ο Δήμαρχος Ν. Προποντίδας Μ. Καρράς με απόφασή του ορίζει ως Αντιδήμαρχο τον δημοτικό σύμβουλο κ. Σαρόγλου Χαράλαμπο του Βασιλείου και μεταβιβάζει σε αυτόν τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Μουδανιών
1. Διεύθυνση Ποιότητας ζωής και Περιβάλλοντος, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Ενέργειας και Περιβάλλοντος, με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο Προστασίας Περιβάλλοντος και Υδροοικονομίας.
ii. Γραφείο Εξοικονόμησης Ενέργειας και Συντήρησης Η/Μ Εγκαταστάσεων.
iii. Γραφείο σχεδιασμού εποπτείας και συντήρησης πρασίνου και κοιμητηρίων Δ.Ε. Μουδανιών (πλην κοιμητηρίου Ν. Μουδανιών)
β) Τμήμα Ύδρευσης, Άρδευσης και Αποχέτευσης
2. Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Μελετών και Σχεδιασμού Διαχείρισης Στερεών Απορριμμάτων και Ανακύκλωσης.
β) Τμήμα Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Διαχείρισης Οχημάτων Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών (με έδρα την Δ.Ε. Μουδανιών) με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο Καθαριότητας Κοινόχρηστων χώρων, αποκομιδής απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών.
ii. Γραφείο σχεδιασμού και εποπτείας καθαριότητας και ανακύκλωσης.
iii. Γραφείο Διαχείρισης, Συντήρησης και Επισκευής Οχημάτων (Συνεργείο).
Επίσης τις εξής κατά τόπον αρμοδιότητες:
 Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών
 Παρακολουθεί, εποπτεύει και επιβλέπει την λειτουργία και συντήρηση των δικτύων ομβρίων υδάτων στη Δ.Ε. Μουδανιών (πλην ρεμάτων)
 Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών
 Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών, για την επίλυση των προβλημάτων τους
 Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π βεβαιώσεις γνησίου υπογραφής, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών).
 Υπεύθυνος για τον έλεγχο της τήρησης του ωραρίου των εργαζομένων εργατοτεχνιτών στις υπηρεσίες ύδρευσης, άρδευσης, καθαριότητας της Δ.Ε. Μουδανιών.




Ο Δήμαρχος Ν. Προποντίδας Μ. Καρράς με απόφασή του ορίζει ως Αντιδήμαρχο τον δημοτικό σύμβουλο κ. Καραπανταζή Ιωάννη του Γεωργίου και μεταβιβάζει σε αυτόν, τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Τρίγλιας.
1. Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Μελετών και Σχεδιασμού Διαχείρισης Στερεών Απορριμμάτων και Ανακύκλωσης.
δ) Τμήμα Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Διαχείρισης Οχημάτων Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας (με έδρα την Δ.Ε.Τρίγλιας) με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο Καθαριότητας Κοινόχρηστων χώρων, αποκομιδής απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών.
Ii. Γραφείο σχεδιασμού και εποπτείας καθαριότητας και ανακύκλωσης.
iii. Γραφείο Διαχείρισης, Συντήρησης και Επισκευής Οχημάτων (Συνεργείο).
2. Διεύθυνση Ποιότητας Ζωής και Περιβάλλοντος, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Ενέργειας και Περιβάλλοντος, με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο Προστασίας Περιβάλλοντος και Υδροοικονομίας.
ii. Γραφείο Εξοικονόμησης Ενέργειας και Συντήρησης Η/Μ Εγκαταστάσεων.
v. Γραφείο σχεδιασμού εποπτείας και συντήρησης πρασίνου, κοιμητηρίων και σφαγείων Δ.Ε. Τρίγλιας (με έδρα τη Δ.Ε. Τρίγλιας).
β) Τμήμα Ύδρευσης, Άρδευσης και Αποχέτευσης.
3. Διεύθυνση Πολιτισμού, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, Αθλητισμού-Εθελοντισμού, Τουρισμού, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
γ) Τμήμα Αθλητισμού-Εθελοντισμού, με την εξής διάρθρωση:
i Γραφείο Αθλητισμού
Επίσης τις εξής κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Τρίγλιας:
 Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Τρίγλιας
 Παρακολουθεί, εποπτεύει και επιβλέπει την λειτουργία και συντήρηση των δικτύων ομβρίων υδάτων στη Δ.Ε. Τρίγλιας (πλην ρεμάτων)
 Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Τρίγλιας
 Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας, για την επίλυση των προβλημάτων τους
 Υπεύθυνος για την συντήρηση των παιδικών χαρών, των πεζοδρομίων και των κοινόχρηστων χώρων που βρίσκονται στη Δημοτική Ενότητα Τρίγλιας
 Υπεύθυνος για την συντήρηση των δημοτικών κτιρίων της Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας.
 Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π, βεβαιώσεις γνησίου υπογραφής, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας).
 Υπογράφει με εξουσιοδότηση του Δημάρχου τα συμβόλαια με παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας. Αναπληρωτής του για την ανωτέρω αρμοδιότητα ορίζεται ο Αντιδήμαρχος Σαρόγλου Χαραλαμπος
 Υπεύθυνος για τη λειτουργία του Παραρτήματος Ωδείου Ν. Τρίγλιας
 Υπεύθυνος για τον έλεγχο της τήρησης του ωραρίου των εργαζομένων εργατοτεχνιτών στις υπηρεσίες ύδρευσης, άρδευσης καθαριότητας της Δ.Ε. Τρίγλιας.




Ο Δήμαρχος Ν. Προποντίδας Μ. Καρράς με απόφασή του ορίζει ως Αντιδήμαρχο τη δημοτική σύμβουλο κα. Μηκέ Χριστίνα του Μιχαήλ και μεταβιβάζει σε αυτήν τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Καλλικράτειας:
1. Διεύθυνση Προσχολικής Αγωγής και Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών και Ατόμων με Αναπηρία, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
-Λειτουργία και διοικητική Υποστήριξης Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών
ζ) Τμήμα Βρεφονηπιακού Σταθμού Νέας Καλλικράτειας.
2. Διεύθυνση Παιδείας, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Παιδείας.
β) Τμήμα Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς.
3. Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Τρίτης Ηλικίας.
4. Διεύθυνση Πολιτισμού, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, Αθλητισμού-Εθελοντισμού, Τουρισμού, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Πολιτισμού.
5. Διεύθυνση Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.), που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
β) Τμήμα Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας.
Σε κάθε τμήμα λειτουργούν :
i. Γραφείο Εξυπηρέτησης πολιτών.
ii. Γραφείο Εσωτερικής Ανταπόκρισης.
Επίσης τις εξής κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Καλλικράτειας
 Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Καλλικράτειας
 Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Καλλικράτειας
 Υπεύθυνη για την συντήρηση των δημοτικών κτιρίων της Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας.
 Υπεύθυνη για τη χρήση, λειτουργία και συντήρηση των κοινόχρηστων ηλεκτρικών ποδηλάτων στη Δ.Ε. Καλλικράτειας
 Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους
 Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π βεβαιώσεις γνησίου υπογραφών, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας).
 Υπεύθυνη για τον έλεγχο της τήρησης του ωραρίου των εργαζομένων στις διοικητικές υπηρεσίες της Δ.Ε. Καλλικράτειας καθώς και των σχολικών καθαριστριών και των εργαζομένων των ΚΔΑΠ και του βρεφονηπιακού-παιδικού Σταθμού,
Ορίζει την Αντιδήμαρχο Χριστίνα Μηκέ του Μιχαήλ ως αναπληρώτρια της ληξιάρχου της Δ.Ε. Καλλικράτειας, Ευθυμίας Ατματζίδου και να ασκεί τα καθήκοντά της, σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματός της



Ο Δήμαρχος Ν. Προποντίδας Μ. Καρράς με απόφασή του ορίζει ως Αντιδήμαρχο τη δημοτική σύμβουλο κα Καλύβα Ελένη του Χρήστου και μεταβιβάζει σε αυτήν:

Α. τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες

1. Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
β) Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας των Φύλων, με την εξής διάρθρωση:.
i. Γραφείο σχεδιασμού, συντονισμού και παρακολούθησης Κοινωνικών Πολιτικών, Εποπτείας και Ελέγχου.
ii. Γραφείο Εφαρμογής Κοινωνικών Πολιτικών, Προγραμμάτων Κοινωνικής Προστασίας και Ισότητας των Φύλων.
γ) Τμήμα Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας, με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο Προστασίας της Δημόσιας Υγείας.
ii. Γραφείο Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας και ρύθμισης Διοικητικών Θεμάτων.

Επίσης :
- Υπεύθυνη για τη λειτουργία του Κέντρου Κοινότητας Δήμου Νέας Προποντίδας
- Υπεύθυνη για τη λειτουργία του Κέντρου Κοινότητας Ρομά Δήμου Νέας Προποντίδας
- Υπεύθυνη για τα λειτουργία του Κοινωνικού συσσιτίου Δήμου Νέας Προποντίδας
- Υπεύθυνη για την προαγωγή Δημόσιας Υγείας- Λειτουργία ΚΕΠ Υγείας Δήμου Νέας Προποντίδας
- Υπεύθυνη για δράσεις εθελοντισμού για τη ΔΕ Μουδανιών Δήμου Νέας Προποντίδας

Β. τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Μουδανιών

2. Διεύθυνση Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.), που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών.

Σε κάθε τμήμα λειτουργούν :
i. Γραφείο Εξυπηρέτησης πολιτών.
ii. Γραφείο Εσωτερικής Ανταπόκρισης.

Τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Μουδανιών:
 Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών
 Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών
 Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών, για την επίλυση των προβλημάτων τους
 Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π βεβαιώσεις γνησίου υπογραφής, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών)




Ο Δήμαρχος Ν. Προποντίδας Μ. Καρράς με απόφασή του ορίζει ως Αντιδήμαρχο τη δημοτική σύμβουλο κα Μετζίκη Καλλιόπη του Γεωργίου και μεταβιβάζει σε αυτήν:

Α. τις παρακάτω καθ'ύλην αρμοδιότητες

1. Διεύθυνση Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής με τις εξής, ειδικότερα, διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Οργάνωσης
β) Τμήμα Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ )

Β. τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Μουδανιών.

2. Διεύθυνση Προσχολικής Αγωγής και Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών και Ατόμων με Αναπηρία, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
-Λειτουργία και διοικητική Υποστήριξης Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών
β) Τμήμα Δημοτικού Παιδικού Σταθμού Νέων Μουδανιών (1ος, επί της Λεωφόρου Δημάρχου Δαμιανού Ιορδανίδη στα Νέα Μουδανιά).
γ) Τμήμα Παιδικού Σταθμού Νέων Μουδανιών (2ος, επί της οδού Γ. Παπανδρέου στα Νέα Μουδανιά).
δ) Τμήμα Βρεφικού Σταθμού Νέων Μουδανιών.
ε) Τμήμα Παιδικού Σταθμού Σημάντρων.

3. Διεύθυνση Παιδείας, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Παιδείας.
β) Τμήμα Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς.

4. Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Τρίτης Ηλικίας.

Τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Μουδανιών:
 Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών
 Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών
 Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών, για την επίλυση των προβλημάτων τους
 Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π βεβαιώσεις γνησίου υπογραφής, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών).
 Υπεύθυνη για τη λειτουργία και συντήρηση του κοιμητηρίου Ν. Μουδανιών
 Υπεύθυνη για τη χρήση, λειτουργία και συντήρηση των κοινόχρηστων ηλεκτρικών ποδηλάτων στη Δ.Ε. Μουδανιών
 Υπεύθυνη για τον έλεγχο της τήρησης του ωραρίου των σχολικών καθαριστριών καθώς και των εργαζομένων των ΚΔΑΠ και Παιδικών Σταθμών 
Δείτε λιγότερα




Ο Δήμαρχος Ν. Προποντίδας Μ. Καρράς με απόφασή του ορίζει ως Αντιδήμαρχο τη δημοτική σύμβουλο κα. Εμμανουηλίδου Αθανασία του Παναγιώτη και μεταβιβάζει σε αυτήν τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Τρίγλιας:

1. Διεύθυνση Προσχολικής Αγωγής και Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών και Ατόμων με Αναπηρία, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
- Λειτουργία και διοικητική Υποστήριξης Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών
στ) Τμήμα Παιδικού Σταθμού Νέας Τρίγλιας.

2. Διεύθυνση Παιδείας, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Παιδείας.
β) Τμήμα Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς.

3. Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Τρίτης Ηλικίας.

4. Διεύθυνση Πολιτισμού, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, Αθλητισμού-Εθελοντισμού, Τουρισμού, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Πολιτισμού.
γ) Τμήμα Αθλητισμού-Εθελοντισμού, με την εξής διάρθρωση:
ii. Γραφείο Εθελοντισμού.
δ) Τμήμα Τουρισμού.

5. Διεύθυνση Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.), που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
γ) Τμήμα Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας.
Σε κάθε τμήμα λειτουργούν :
i. Γραφείο Εξυπηρέτησης πολιτών.
ii. Γραφείο Εσωτερικής Ανταπόκρισης.

Επίσης μεταβιβάζει τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
- Υπεύθυνη για τη λειτουργία των ΚΔΑΠ ΑΜΕΑ Δ.Ε. Καλλικράτειας και ΚΔΑΠ ΑΜΕΑ Πορταριάς
- Υπεύθυνη για τη Συντήρηση- Επισκευή
α. Ειδικών Νηπιαγωγείων- Δημοτικών Δήμου Νέας Προποντίδας
β. ΕΝΕΓΥΛ Δήμου Ν. Προποντίδας
γ. ΕΕΕΚ Δήμου Ν. Προποντίδας

Επίσης τις εξής κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Τρίγλιας:
 Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Τρίγλιας
 Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Τρίγλιας
 Υπεύθυνη για τη χρήση, λειτουργία και συντήρηση των κοινόχρηστων ηλεκτρικών ποδηλάτων στη Δ.Ε. Τρίγλιας
 Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας, για την επίλυση των προβλημάτων τους
 Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π, βεβαιώσεις γνησίου υπογραφής, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας).
 Υπεύθυνος για τον έλεγχο της τήρησης του ωραρίου των εργαζομένων στις διοικητικές υπηρεσίες της Δ.Ε. Τρίγλιας. καθώς και των σχολικών καθαριστριών και των εργαζομένων των ΚΔΑΠ και Παιδικού Σταθμού,

Ορίζει την Αντιδήμαρχο Αθανασία Εμμανουηλίδου του Παναγιώτη ως αναπληρώτρια της ληξιάρχου της Δ.Ε. Τρίγλιας, Μαρίας Παπαλάγκα και να ασκεί τα καθήκοντά της, σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματός της

Η τέλεση των Πολιτικών Γάμων θα πραγματοποιείται απ' όλους τους Αντιδημάρχους, καθ' όλη τη διάρκεια της εβδομάδας και κατόπιν συνεννόησης με το Ληξιαρχείο του Δήμου.