24.12.18

"Κασσάνδρα" Το καινοτόμο παγωτό με αγουρέλαιο Χαλκιδικής σε νέες γεύσεις και νέες αγορές, Γερμανίας και Ρωσίας.

Το καινοτόμο παγωτό με αγουρέλαιο Χαλκιδικής επιχειρεί να επεκτείνει την παρουσία του στο εξωτερικό σε Γερμανία και Ρωσία.
Ήταν περίπου δύο χρόνια πριν όταν οι άνθρωποι του δήμου Κασσάνδρας Χαλκιδικής, που είναι επιφορτισμένοι με την τουριστική πολιτική, έκαναν πράξη το όραμά τους για τη δημιουργία ενός τοπικού προϊόντος που θα καταφέρει να διατηρήσει τα χαρακτηριστικά της πλούσιας τοπικής παραγωγής, λειτουργώντας παράλληλα ως μέσο προβολής του προορισμού.

Το παγωτό «Kassandra», με την καινοτομία ότι στα συστατικά του περιλαμβάνεται το αγουρέλαιο Χαλκιδικής (ΠΟΠ), το οποίο αντικαθιστά σε μεγάλο βαθμό την κρέμα γάλακτος, έχει καταφέρει να πωλείται στα μεγαλύτερα ξενοδοχεία της χώρας, μεταξύ των οποίων το Costa Navarino και η αλυσίδα Sani. Μάλιστα, εξάγεται σε τρεις χώρες, τη Σουηδία, τη Ρουμανία και τη Βουλγαρία, ενώ από το 2017 έχει επεκτείνει την καινοτομία του και έχει εισάγει στις γεύσεις του το Αγιορείτικο κρασί «Νάμα Μυλοποτάμου», σε συνεργασία με την Ιερά Μονή Μυλοποτάμου και τον γέροντα Επιφάνιο.

«Ο στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα μεταποιημένο προϊόν, με τοπικές πρώτες ύλες, που θα μπορεί να είναι ευπώλητο και να προβάλλει την περιοχή. Με την καινοτομία μας θέλουμε να δείξουμε τον δρόμο στους τοπικούς παραγωγούς οι οποίοι βγάζουν προϊόντα και τα πουλάνε με τον τενεκέ. Θέλουμε να τους πούμε ότι τα εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα τους μπορούν να μεταποιηθούν και μέσω μιας ευρεσιτεχνίας να βγουν στην αγορά», λέει στη Voria.gr η πρόεδρος της επιτροπής τουριστικής προβολής και ανάπτυξης του δήμου Κασσάνδρας, Μαρία Παπαδημητρίου.

Το παγωτό «Kassandra», που μεταποιείται στο εργοστάσιο της Kayak, με τη συνολική ετήσια παραγωγή να ανέρχεται σε πέντε τόνους, κυκλοφορεί σήμερα σε τέσσερις γεύσεις (μέλι, σοκολάτα, σοκολάτα-Νάμα Μυλοποτάμου, βανίλια και φυστίκι – όλες οι πρώτες ύλες από παραγωγούς της Χαλκιδικής), ενώ στα σχέδια της δημοτικής κοινωφελούς επιχείρησης Κασσάνδρας είναι να εισάγει δύο νέες γεύσεις, και συγκεκριμένα σταφύλι και ροδάκινο. 

Παράλληλα, το καινοτόμο παγωτό της Κασσάνδρας θα επιχειρήσει να «γλυκάνει» δύο διεθνείς αγορές και συγκεκριμένα τη Γερμανία και τη Ρωσία. Σύμφωνα με την κ. Παπαδημητρίου, οι Γερμανοί είναι τουρίστες που παραδοσιακά αγαπούν τη Χαλκιδική και έχουν πολύ καλή άποψη για την γαστρονομία της περιοχής, ενώ η Ρωσία είναι μία αγορά με μεγάλο εύρος και δυναμική. 

Στο πλαίσιο προώθησης του «Kassandra» ο δήμος θα συμμετάσχει σε έκθεση εναλλακτικού τουρισμού που πραγματοποιείται στις αρχές του 2019 στο Αμβούργο, ενώ θα έχει παρουσία στη έκθεση HORECA, που θα πραγματοποιηθεί 8-11 Φεβρουαρίου στην Αθήνα. Μάλιστα, τις ημέρες της έκθεσης θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση παρουσίασης της Κασσάνδρας, σε κατάστημα στο κέντρο της πρωτεύουσας.

Πηγή: voria.gr