6.5.19

Υποψήφιοι Συνδυασμού Δήμου Σιθωνίας <Όραμα-Δημιουργία-Προοπτική > με Υποψ.Δήμαρχο τον Ξανθόπουλο Θανάση

(Όραμα-Δημιουργία-Προοπτική) Αθανάσιος Δ. Ξανθόπουλος υποψήφιος Δήμαρχος Σιθωνίας
Εκλογική Περιφέρεια Σιθωνίας
Αγγελάρα Ευμορφούλα του Νικολάου (Φούλα)
Αλέγρα Κωσταντίνα του Γεωργίου
Βαφείδου Μαρία του Γεωργίου (Μαριζάνα)
Δράμαλης Παρασκευάς του Κυριάκου (Άκης)
Εύρο Αίντα-Άννα του Νικολάκη
Ζαφείρης Δημήτριος του Γεωργίου (Δυάρι)
Κανατάς Παναγιώτης του Γεωργίου
Καράντζιου Τζενίκα Σμαραγδούλα του Ιωάννη
Καρπούζη Σουλτάνα του Μόσχου (Τάνια)
Καρρά Θωμαή του Χρήστου
Κασσανδρινός Χρήστος του Γεωργίου
Κουτλιάνος Βασίλειος του Ιωάννη
Λαγογιάννης Ιωάννης του Νικολάου
Λειβαδιώτη Μαρία του Σάββα
Ληστής Θεόδωρος του Ιωάννη
Μάντσιος Αθανάσιος του Χρήστου
Μάντσιος Δημήτριος του Τριανταφύλλου
Μπέτσα Φωτεινή του Αθανασίου <<συζ.Δημητρίου Ζαβού>>
Νεοφώτιστος Χρήστος του Αλεξάνδρου
Πετρίδης Νικόλαος του Κωσταντίνου
Πονικάροβσκα Τετιάνα του Βασιλείου <<συζ. Χρήστου Κυριαζή>>
Πράτσας Γεώργιος του Αγγέλου
Σαρίγγελος Χαρίλαος του Χρήστου
Σταγκώνης Παύλος του Ιωάννη
Στεφάνου Στέφανος του Ξενοφώντα
Τσιτκάνου Άννα του Παναγιώτη <<συζ.Δήμου Ανδρούδη>>
Τσιώνης Γραμμένος του Χρήστου (Λάμπρος)
Ψαρογιάννης Αστέριος του Γεωργίου

Εκλογική Περιφέρεια Τορώνης
Αντωνίου Χρήστος του Γρηγορίου
Γιαννέλης Αθανάσιος του Γεωργίου
Γιαρένης Ιωάννης του Δημητρίου
Δεληαγγέλου Σοφία του Δημητρίου
Ζήσιου Ειρήνη του Αλεξάνδρου
Κουβάτση Σοφία του Χρήστου
Μάλαμα Στυλιανή του Δημητρίου
Ράντος Λάμπρος του Ιωάννη
Τζέλιος Δημήτριος του Γεωργίου
Φάλκου Αθανασία του Δημητρίου 
Χαλκιά Αλεξάνδρα του Χρήστου
Χατζημιχαήλ Νικόλαος του Γεωργίου


To site του συνυασμού   http://oramadimiourgiaprooptiki.gr


Πρόγραμμα ομιλιών υποψηφίου Δημάρχου Σιθωνίας Θανάση Ξανθόπουλου του συνδυασμού "ΟΡΑΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ"


Υποψήφιος Δήμαρχος Σιθωνίας Θανάσης Ξανθόπουλος του συνδυασμού "ΟΡΑΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ"  πρόγραμμα ομιλιών.
Παρασκευή 17/5Τορώνη - Πόρτο Κουφό
Σάββατο 18/5Άγιος Νικόλαος
Δευτέρα 20/5: Νέος Μαρμαράς
Τρίτη 21/5: Σάρτη
Τετάρτη 22/5Συκιά
Πέμπτη 23/5: Μεταγγίτσι
Παρασκευή 24/5: Νικήτη
Όλες οι ομιλίες ξεκινούν στις 20:00.


Η συνέντευξη του υποψήφιου δήμαρχου Σιθωνίας, Θανάση Ξανθόπουλου στο ATLAS TV 15-4-19







 fb Athanasios Xanthopoulos

Ανακοίνωση υποψηφιότητας Δημάρχου Σιθωνίας του Θανάση Ξανθόπουλου.

Στις 19 Μαΐου καλούμαστε να αποφασίσουμε για τη μελλοντική διοίκηση του Δήμου Σιθωνίας.
Το αποτέλεσμα της εκλογικής διαδικασίας θα σφραγίσει τα επόμενα τέσσερα χρόνια και οι επιλογές μας θα καθορίσουν την πορεία του τόπου μας.
Απευθύνομαι στον κάθε έναν από εσάς ξεχωριστά και σε όλους μαζί για να σας ανακοινώσω επίσημα την υποψηφιότητα μου για τον Δήμο της Σιθωνίας.
Οι εκλογές αυτές, μας δίνουν τη δυνατότητα δημιουργίας μιας ενωτικής σιθωνιακής κίνησηςπου εκφράζει τις αγωνίες μας και αποτυπώνει ανάγλυφα τη θέληση και τη στόχευση μας να φέρουμε ουσιαστική ανάπτυξη στον τόπο μας και να αλλάξουμε όσα δεν μας
εκφράζουν.
.Είμαστε υπέρμαχοι για τη δημιουργία μιας πρότασης συλλογικής, μιας προσπάθειας δημιουργικής για καίριες παρεμβάσεις και έργα πνοής. 
Με τις γνώσεις μας ως βασικά εργαλεία, με θέληση και διάθεση, με άξιους συνεργάτες και πάνω από όλα με τη δική σας στήριξη προχωράμε.
 Σε όλα τα ζητήματα, που αποτελούν πεδία λήψης σημαντικών μελλοντικών αποφάσεων, τόσο για εμάς όσο και για τις οικογένειές μας δηλώνουμε παρόντες. 
Δηλώνουμε παρόντες στο «τώρα» και στο «μετά» και σε κάθε πρόκληση. Πρόθεση, επιθυμία και ανάγκη μας είναι να γυρίσει σελίδα ο τόπος μας.
Να εργαστούμε με όραμα, θάρρος και αποφασιστικότητα. Με γνώση και επιμονή, με αξιοκρατία και εντιμότητα

Φίλες και φίλοι
Γνωρίζουμε καλά όλες τις δυσκολίες που θα συναντήσουμε. Δεν αιθεροβατούμε.
Πιστεύουμε όμως στις δυνάμεις μας. Ο στόχος μας είναι ένας. Οι πολίτες της Σιθωνίας να γνωρίζουν ότι η γνώμη τους ακούγεται και ότι η επόμενη Δημοτική Αρχή σκοπεύει να λειτουργήσει με διάθεση για προσφορά και όρεξη για δουλειά. Γιατί οι ειλικρινείς ανθρώπινες σχέσεις κυοφορούν ιδέες οι οποίες μετουσιώνονται στο πολύτιμο συστατικό του προγραμματισμού της διεκδίκησης και της ανάπτυξης. Στον αγώνα δεν περισσεύει κανείς.
 Σας χρειαζόμαστε μαζί μας, γιατί μόνο μαζί μπορούμε να αναπτύξουμε τον τόπο μας και να βελτιώσουμε τις συνθήκες της ζωής μας.

Αγγελάρα Ευμορφία

Ψυχολόγος
Γεννήθηκα στον Άγιο Νικόλαο Χαλκιδικής. Iδιώτευσα με έδρα τη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική.
Εργάστηκα σε πρόγραμμα στήριξης μαθητών και γονέων όπως και σε πρόγραμμα υποστήριξης παιδιών με ειδικές ανάγκες. Στο εξωτερικό εργάστηκα σε δομές υγείας και πρόνοιας με παιδιά, εφήβους και ενήλικες





Αλέγρα Κωνσταντίνα

Ελεύθερη Επαγγελματίας

Ονομάζομαι Κωνσταντίνα Αλέγρα. Ζω και εργάζομαι στη Θεσσαλονίκη. Έχω σπουδάσει στην Ιταλία στο Ινστιτούτο SECOLI, Σχέδιο μόδας. Κατά τη διάρκεια της 25ετούς εμπειρίας μου, έχω συνεργαστεί με επώνυμες εταιρείες ένδυσης μερικές από τις οποίες είναι οι «SUSANNA LIMANDRI», «XOLEVAS», «HARLEY-DAVIDSON» και «GRUPPO MELTEMI»




Αντωνίου Χρήστος
Ελεύθερος Επαγγελματίας - Αλιεύς











Βαφείδου Μαριζάνα  
Λογίστρια
Γεννήθηκα το 1961 στην Θεσσαλονίκη όπου μεγάλωσα και εργάστηκα επί πολλά χρόνια σε ιδιωτικές επιχειρήσεις στο τμήμα της λογιστικής.  Όλα αυτά τα χρόνια η σχέση μου με το χωριό μου από όπου κατάγομαι και είναι η Νικήτη  ήταν στενή αφού  οι γονείς μου, το σπίτι μου, η περιουσία μου όλη, καθώς και τα εκλογικά μου δικαιώματα βρίσκονται στο χωριό μου.  Εδώ και τρία χρόνια έχω επιστρέψει μόνιμα  πλέον στο χωριό μου.  Έτσι αποφάσισα να συμμετάσχω στον συνδυασμό Ίταμος Όραμα -Δημιουργία -προοπτική με τον ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟ καθώς μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα για έναν  Δήμο αλληλεγγύης και δίκαιης ανάπτυξης.  Όλοι μαζί μπορούμε να βελτιώσουμε την εικόνα του τόπου μας με σεβασμό στον πολίτη.   Γι αυτά θα προσπαθήσω και εγώ προσωπικά  να συμβάλλω  όσο μπορώ.



Γιαννέλης Αθανάσιος
Ελεύθερος Επαγγελματίας








Γιαρένης Ιωάννης

CEO της εταιρείας ΑΛΙΕΙΑ Α.Ε.
Ονομάζομαι Ιωάννης Γιαρένης, είμαι πατέρας τριών παιδιών. Γεννήθηκα στην Έδεσσα το 1965, αλλά μεγάλωσα και ανατράφηκα στον Καναδά, όντας παιδί μεταναστών. Ωστόσο, από τα δεκαέξι μου χρόνια έως σήμερα είμαι κάτοικος Συκιάς .
Με την επιστροφή μου στην Ελλάδα ασχολήθηκα με το εμπόριο, καθώς και με την οργάνωση και προώθηση της παράκτιας και μέσης αλιείας. Έπειτα από μία ιδιαιτέρως επιτυχημένη επαγγελματική διαδρομή, ίδρυσα την εταιρεία μου που λειτουργεί έως σήμερα, με έδρα τη Νέα Μηχανιώνα και την Ιχθυόσκαλα Θεσσαλονίκης και κύριο αντικείμενο τις εισαγωγές – εξαγωγές νωπών ιχθύων.
Το 1999 αποφάσισα ν’ ασχοληθώ με την καινοτόμα για την εποχή ιδέα των υδατοκαλλιεργειών, ιδρύοντας την «ΑΛΙΕΙΑ ΑΕ» και δημιουργώντας παράλληλα ένα θαλάσσιο πάρκο, αποτελούμενο απο τρεις υπερσύγχρονες μονάδες τελευταίας γενιάς, στην περιοχή « Άμπελος» Δ.Δ. Συκιάς του Δ.Σιθωνίας .
Με τη δυναμική και αναπτυξιακή πορεία της «ΑΛΙΕΙΑ ΑΕ», καθώς και με την εδραίωσή της στο χώρο, το 2013 προχώρησα στην ίδρυση και της νέας επιχείρησής μου «ΑΘΩΝΙΚΗ ΙΚΕ», με αντικείμενο την ανάπτυξη και εμπορία ιχθύων, επίσης στην περιοχή του Δήμου Σιθωνίας . Επιπροσθέτως, το 2014 ίδρυσα την «ΠΟΑΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ Ι.Κ.Ε. » .
Πλέον, διατελώ Διευθύνων Σύμβουλος (CEO) της «ΑΛΙΕΙΑ ΑΕ» και νόμιμος εκπρόσωπος της «ΠΟΑΥ Χαλκιδικής» και της «ΑΘΩΝΙΚΗ ΙΚΕ».
Μιλάω άπταιστα αγγλικά και γαλλικά .
Με την συμμετοχή μου στις δημοτικές εκλογές μου δίνεται η δυνατότητα να αξιοποιήσω την εμπειρία μου και τις ικανότητές μου προς όφελος του τόπου μου και του Δήμου Σιθωνίας .




Δεληαγγέλου Σοφία

Δημόσια Υπάλληλος
Αγαπητοί  συμπολίτες  θα ήθελα να δηλώσω την συμμετοχή μου ως υποψήφια δημοτικός  σύμβουλος εκλογικής περιφέρειας Τορώνης στις επερχόμενες εκλογές της 26ης Μαΐου με τον υποψήφιο συνδυασμό δήμου Σιθωνίας <<Όραμα- Δημιουργία-Προοπτική>> με επικεφαλή και υποψήφιο δήμαρχο τον κ. Ξανθόπουλο Αθανάσιο. Αποφάσισα να συστρατευτώ με την ομάδα των συμπολιτών μου στη προσπάθεια μιας κίνησης που εκφράζει τις αγωνίες μας και αποτυπώνει τη θέληση και τη στόχευση να φέρουμε ουσιαστική ανάπτυξη στον τόπο μας και να αλλάξουμε όλα όσα δεν μας εκφράζουν. Να εργαστούμε με όραμα , θάρρος και αποφασιστικότητα. Με γνώση και εντιμότητα. Με σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα. Να αναπτύξουμε τον τόπο μας και να βελτιώσουμε τις συνθήκες της ζωής μας.

Πάμε μαζί για την αλλαγή!










Δράμαλης Παρασκευάς (Άκης)
Ελεύθερος Επαγγελματίας

















Εύρο Αΐντα - Παπαγιάννη
Υπάλληλος στη Διεύθυνση Μεταφορών της Περιφέρειας Χαλκιδικής
Ονομάζομαι Αΐντα Εύρο-Παπαγιάννη και για πρώτη φορά αποφάσισα να δηλώσω υποψηφιότητα ως δημοτική σύμβουλος στις ερχόμενες εκλογές. Γεννήθηκα στην Κορυτσά και σπούδασα  ως μηχανολόγος Μηχανικός.
Το μεγαλύτερο και σημαντικότερο μέρος της ζωής μου το έζησα εδώ, στο Νέο Μαρμαρά.
Η ενασχόληση μου με τα κοινά ξεκίνησε με την συμμετοχή μου στον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του Γυμνασίου-Λυκείου του Νέου Μαρμαρά και συνέχισε με την ενεργή μου θέση στον σύλλογο Τριτέκνων Σιθωνίας.
Οι λόγοι που με ώθησαν να ασχοληθώ ακόμη πιο ενεργά με τα πολιτικά δρώμενα του τόπου μας είναι η ανησυχία μου για το μέλλον. Κάθε χρόνο όλοι μας περιμένουμε να δούμε σημαντικές κινήσεις για να αναβαθμίσουμε την κοινωνία μας αλλά φέτος αποφάσισα να μην βασιστώ σε τρίτους και να κάνω κάτι η ίδια. Εκτιμώ τις απόψεις και τις προσπάθειες που έχουν κάνει ανά τα χρόνια όλοι όσοι ασχολήθηκαν με τον Δήμο μας, όμως πιστεύω πως είναι ανάγκη πια για νέες ιδέες και διαφορετικές απόψεις



Ζαφείρης Δημήτριος
Ελεύθερος Επαγγελματίας

Ονομάζομαι Ζαφείρης Δημήτριος (Δυάρι). Ζώ  στο Μεταγγίτσι  από όπου και κατάγομαι. Ασχολούμαι επαγγελματικά με την καλλιέργεια της ελιάς και της αμπέλου.
Είμαι εκλεγμένος Δημοτικός Σύμβουλος με την Μείζονα αντιπολίτευση. Έχω αλλεργία στην αδικία. Νοιώθω  απέχθεια σε πρακτικές της Διοίκησης που θέλει τη σχέση της με τους πολίτες  να είναι» πελατειακή» και όλο αυτό να γίνεται εις βάρος της πραγματικής ανάπτυξης. Είμαι περήφανος που υπερασπίζομαι τα συμφέροντα των πολιτών της Σιθωνίας με τον Συνδυασμό του Κ. Ληστή και στις επερχόμενες εκλογές ,συντάσσομαι με το όραμα και τη προσπάθεια του Κ. Ξανθόπουλου για την ανατροπή μιας άρρωστης κατεστημένης κατάστασης…




Ζήσιου Ειρήνη
Τοπογράφος Μηχανικός - Ελεύθερη Επαγγελματίας
Ονομάζομαι Ζήσιου Ειρήνη, είμαι 27 ετών και διαμένω μόνιμα στη Συκιά. Έχω ολοκληρώσει τις προπτυχιακές μου σπουδές στο Τμήμα Γεωπληροφορικής και Τοπογραφίας του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας και τα τελευταία τρία έτη διατηρώ επαγγελματικό γραφείο ως Τοπογράφος Μηχανικός στη Συκιά, επεκτείνοντας τις επαγγελματικές μου δραστηριότητες στην ευρύτερη περιοχή, ενώ παραλλήλως απασχολούμαι στον τουριστικό τομέα, διατηρώντας ιδιόκτητη ξενοδοχειακή μονάδα.  Δεδομένου ότι ο κλάδος της επαγγελματικής μου ενασχόλησης είναι άμεσα συνυφασμένος με την κοινωνική συναναστροφή, η επαγγελματική εμπειρία μου  με έφερε αντιμέτωπη με σοβαρά προβλήματα του Δήμου μας, τα οποία αναχαιτίζουν την τουριστική και οικιστική ανάπτυξή του. Για αυτό το λόγο θεώρησα υποχρέωσή μου να συμμετάσχω για πρώτη φορά στις επικείμενες Δημοτικές Εκλογές, οραματιζόμενη τη δημιουργία νέων προοπτικών ανάπτυξης και εξέλιξης του τόπου μας. Το όραμα αυτό θα υλοποιηθεί με μοναδικό αρωγό την ενεργή συμμετοχή όλων των πολιτών, κυρίως δε των νέων ανθρώπων!




Κανατάς Παναγιώτης
Ελεύθερος Επαγγελματίας
Ονομάζομαι Κανατάς Παναγιώτης του Γεωργίου. Γεννήθηκα στην Νικήτη το 1954. Είμαι παντρεμένος με την Παθήτη Ελένη και έχω δύο παιδιά. Εργάστηκα για τέσσερα χρόνια στο ξενοδοχειακό συγκρότημα Porto Carras και στη συνέχεια για είκοσι πέντε χρόνια στον Μελισσοκομικό Συνεταιρισμό Νικήτης. Τα εννέα τελευταία χρόνια ανέλαβα τη διεύθυνση του Συνεταιρισμού με εξαιρετικά αποτελέσματα κατατάσσοντας τον από τους σπουδαιότερους και γνωστότερους στην Ελλάδα για την υποδειγματική οργάνωση, τις εξαγωγές και την άριστη οικονομική διαχείριση. Σήμερα ασχολούμαι με επιχειρήσεις εστίασης και διαχείρισης ακινήτων (Real Estate). Από το 1981 η παρουσία μου στα κοινωνικά κινήματα και στους αγώνες ήταν πάντα δεδομένη και με μεγαλύτερη ένταση τα τελευταία χρόνια. Διαθέτω επιμόρφωση με δεκάδες σεμινάρια στην οργάνωση και διοίκηση συνεταιρισμών, εμπορία αγροτικών προϊόντων, εξαγωγών και εκτιμήσεις ακινήτων.



Καράτζιου - Τζενίκα Σμαρούλα
Ξενοδοχοϋπάλληλος
Ονομάζομαι Τζενίκα Σμαρούλα και έχω καταγωγή από το Νέο Μαρμαρά & τη Συκιά Χαλκιδικής. Είμαι παντρεμένη με 2 παιδιά και εργάζομαι ως ξενοδοχοϋπάλληλος. Δραστηριοποιούμαι στο χώρο του τουρισμού εδώ και χρόνια και είμαι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον τόπο μου, ευελπιστώντας στην αποτελεσματική επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει.






Καρπούζη Σουλτάνα




Καρρά θωμαή
Στέλεχος σε Ιδιώτικη Εταιρία
Είμαι 45 ετών, παντρεμένη με τον Δημήτρη Κυπαρισσά και ζω μόνιμα στο Μεταγγίτσι. Έχω έναν γιο το Βασίλη, φοιτητή στο Πολυτεχνείο Ξάνθης. Εργάζομαι στη Νικήτη ως στέλεχος μεγάλης ιδιωτικής εταιρείας και διανύω το 4ο έτος σπουδών στη σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών του  Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, έχοντας πάρει για την επίδοσή μου Υποτροφία Αριστείας. Παρακολούθησα δεκάδες σεμινάρια με αντικείμενο τα οικονομικά, τον αγροτουρισμό, την ηγεσία, την εξυπηρέτηση, τις δημόσιες σχέσεις, την επίτευξη στόχων, την παροχή πρώτων βοηθειών κ.α. Επίσης είμαι κάτοχος πτυχίου Αγγλικών (ΤΟΕΙC) και του ECDL στη χρήση Η/Υ. Διακρίνομαι για την κατανόηση, την οργάνωση και την προσήλωση μου στο στόχο, χαρακτηριστικά με τα οποία προτίθεμαι, ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με το συνδυασμό του κυρίου Ξανθόπουλου «Όραμα-Δημιουργία-Προοπτική», να αγωνιστώ για ένα καλύτερο μέλλον για τον τόπο μας.






Κασσανδρινός Χρήστος

Ιδιοκτήτης Πρατηρίου Καυσίμων
Ονομάζομαι Κασσαδινός Χρήστος, γεννήθηκα στις 05.08.1960 και ζω στην Νικήτη, Χαλκιδικής.
Έχω σπουδάσει Μηχανολόγος οχημάτων
Στο παρελθόν έχω εργαστεί ως Ελεύθερος επαγγελματίας, μηχανικός- ηλεκτρολόγος στην εταιρία volvo hellas – fiat hellas και εισαγωγέας οχημάτων .
Από το 1993 εως και σήμερα τελώ ιδιοκτήτης πρατηρίων υγρών καυσίμων και εμπορίας ελαστικών.



Κουβάτση Σοφία

Ελεύθερη Επαγγελματίας
Ονομάζομαι Κουβάτση Σοφία. Είμαι σύζυγος και μητέρα δύο παιδιών. Γεννήθηκα το 1985 στην Συκιά Χαλκιδικής. Είμαι δημότης Σιθωνίας ολόκληρη τη ζωή μου.
Ασχολούμαι με τον επιχειρηματικό κλάδο. Εργάστηκα στον ιδιωτικό τομέα ως στέλεχος οικονομικής διεύθυνσης και στην συνέχεια δραστηριοποιήθηκα με επιχειρήσεις.
Αγαπώ τον τόπο μου και αυτός είναι ο λόγος που επέλεξα να δημιουργήσω την οικογένειά μου εδώ. Οραματίζομαι ένα υγιές μέλλον για τον δήμο μας, αυστηρά δημιουργικό, με νέα άτομα, νέες ιδέες και νέες προοπτικές.





Κουτλιάνος Βασίλειος
Ασφαλιστής

 ΚΟΥΤΛΙΑΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ γεννημένος το 1976
 Πτυχίο Ηλεκτρολόγου εγκαταστάσεων & Βιομηχανικών χώρων
Άδεια επιπέδου (Α) ασφαλιστικού διαμεσολαβητή
Διατηρώ ασφαλιστικό γραφείο στη Νικήτη Χαλκιδικής











Λαγογιάννης Ιωάννης
Ελεύθερος Επαγγελματίας











Λειβαδιώτη Μαρία
Ιδιωτική Υπάλληλος
Γεννήθηκα το 1982 στον Ν.Μαρμαρά όπου και μεγάλωσα. Εργάστηκα και συνεχίζω να εργάζομαι σαν ιδιωτική υπάλληλος. Διατηρούσα δικιά μου επιχείριση (μεσιτικό γραφείο) για αρκετά χρόνια. Εγκατέλειψα την επιχείρηση μου και αφοσιώθηκα στα δύο μου παιδιά την Παναγιώτα και τον Σωτήρη. Είμαι παντρεμένη με τον Ρεβενικιώτη Κυριάκο. Αποφάσισα να αποδεχτώ την πρόταση του κυρίου Αθανάσιου Ξανθόπουλου και να συμμετέχω στον συνδυασμό του.








Ληστής Θεόδωρος












Μάλαμα Στυλιανή
Ξενοδοχοϋπάλληλος
Ονομάζομαι Στέλλα Μάλαμα Περίσσιου, κατάγομαι από τη Συκιά Χαλκιδικής και ζω με την οικογένεια μου στην Τορώνη όπου και εργάζομαι ως ξενοδοχοϋπάλληλος .Το όραμα μου για μια Σιθωνία της δημιουργίας και της ανάπτυξης με κίνησε το ενδιαφέρον να συμμετέχω στο συνδυασμό του Θανάση Ξανθόπουλου υποψηφίου Δημάρχου Σιθωνίας.



Μάντσιος Αθανάσιος Αρχαιολόγος

Αρχαιολόγος, εργάστηκα στη 10η  Εφορεία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων της Χαλκιδικής , υπήρξα επιστημονικός συνεργάτης του καθηγητή Α.Π.Θ. , κυρίου Νικονάνου Νικόλαου στην ανασκαφή της Βασιλικής του Σωφρονίου στη Νικήτη Χαλκιδικής. Μετά από τον αιφνίδιο θάνατο του πατέρα μου το 2006 ασχολούμαι με την οικογενειακή τουριστική μου επιχείρηση.  Πρόεδρος στην Ένωση Καλαθοσφαιρικών Σωματείων Χαλκιδικής από το 2006 έως σήμερα. Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. του Γενικού Νοσοκομείου Χαλκιδικής από το 2010 έως το 2013 .Επί σειρά ετών μέλος Δ.Σ της Ε.Ε.Ν.Ν. « Ο ΣΙΘΩΝ» . Ιδρυτικό μέλος του Α.Ο.Σιθωνίας «ΟΙ ΣΙΘΩΝΕΣ»  στο οποίο υπήρξα πρόεδρος από το 2011 έως το 2015 . Ζω και εργάζομαι στη Νικήτη , είμαι παντρεμένος με τη Μαρία Τζαμτζή και έχω δύο κόρες την Ελευθερία και την Βασιλική.






Μάντσιος Δημήτριος 
Καθηγητής Φυσικής Αγωγής

 ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ δίπλωμα στις επιστήμες της αγωγής
Διευθυντής Δημοτικού Σχολείου Νικήτης
Νομαρχιακός υπεύθυνος Μαζικού και Αναπτυξιακού Αθλητισμού
Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Σιθωνίας
Αντιπρόεδρος του Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου με την επωνυμία «Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ»
Αναπληρωτής πρόεδρος της Εκτελεστικής Γραμματείας του Νομαρχιακού Τμήματος της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. Ν. Χαλκιδικής
Αναπληρωτής πρόεδρος της Επιτροπής Διοίκησης Μαθητικών Κατασκηνώσεων & Φιλοξενίας (Ε.Μ.Κ.Φ.), αρμοδιότητας του Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ.
Τακτικό μέλος της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου Σιθωνίας
Μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής αθλητικών δραστηριοτήτων των σχολείων Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης Ν. Χαλκιδικής



Μπέτσα-Ζάβου Φωτεινή
Ελεύθερη Επαγγελματίας
Ονομάζομαι Mπέτσα Φωτεινή πτυχιούχος Τεφαα Θεσσαλονίκης. Είμαι παντρεμένη με τον Δημήτρη Ζαβό. Ασχολούμαστε με το  εστιατόριο μας στην Βουρβουρού.



Νεοφώτιστος Χρήστος
Επαγγελματίας Προπονητής-Ποδοσφαιριστής
Ονομάζομαι Νεοφώτιστος Χρήστος και είμαι από τον Ν ΜΑΡΜΑΡΑ. Είμαι 48 ετών παντρεμένος με 4 παιδιά. Στα 18 μου  έγινα επαγγελματίας ποδοσφαιριστής σε Ομάδες Α-Β-Γ εθνικής  όπως ο Εδεσσαϊκός – η Ορεστιάδα – Μηχανιώνα- Κασσάνδρα- Όλ. Βόλου κι αλλού. Το 2005  σταμάτησα το επαγγελματικό ποδόσφαιρο κι εγκαταστάθηκα στον Ν ΜΑΡΜΑΡΑ δημιουργώντας μια ακαδημία  ποδοσφαίρου και ασχολούμενος ως επαγγελματίας προπονητής ποδοσφαίρου , επάγγελμα το οποίο ασκώ έως και σήμερα.  Σκοπός μου είναι να βοηθήσω με τις γνώσεις μου στον αθλητικό τομέα  , τον Δήμο μας ώστε να αναπτυχθούν όλοι οι Σύλλογοι και να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε τις συνθήκες ώστε όλα τα νέα παιδιά αλλά και οι μεγαλύτεροι να ασχολούνται με τον αθλητισμό.


Πετρίδης Νικόλαος

Ελεύθερος Επαγγελματίας
Η Συμμετοχή μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση τα προηγούμενα
χρόνια μου απέδειξε ότι εάν το ΟΡΑΜΑ δεν σταμάτα στην απλή διαχείριση της καθημερινότητας, αλλά επεκτείνεται στην ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ υποδομών, τότε η ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ για ένα καλύτερο αύριο για μας, για τα παιδιά μας και για τον τόπο μας, είναι μια πρόκληση. Ευχαριστώ τον υποψήφιο Δήμαρχο Αθανάσιο Ξανθόπουλο για την πρόσκληση αποδέχομαι την πρόκληση, και συμμερίζομαι την άποψή του, ότι με πολύ δουλειά όλα είναι δυνατά.



Πονικάροβσκα-Κυριαζή Τατιάνα













Πράτσας Γεώργιος
Αστυνομικός

Ονομάζομαι Γεώργιος Πράτσας του Αγγέλου και της Ευγενίας. Γεννήθηκα το 1976. Με καταγωγή από τη Συκιά έζησα τα πρώτα παιδικά μου χρόνια στο Νέο Μαρμαρά και από το 1983 είμαι μόνιμος κάτοικος Νικήτης. Είμαι παντρεμένος με την Ευαγγελία Κούρα του Ιωάννη η οποία διατηρεί δική της επιχείρηση. Είμαι πατέρας  2 παιδιών. Υπηρετώ στην Ελληνική Αστυνομία από το 2001 και από το 2012 στο Αστυνομικό Τμήμα Σιθωνίας. Θέλησα να συμμετάσχω στις αυτοδιοίκητικες εκλογές για να αποδείξουμε όλα τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του τόπου μας σε γη και θάλασσα,  χωρίς την άγνοια και τα λάθη του παρελθόντος.
ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΧΕΡΙΑ.




Ράντος Λάμπρος














Σαρίγγελος Χαρίλαος
Ενασχόληση με τα τουριστικά
Σαρίγγελος Χαρίλαος του Χρήστου και της Μαίρης , Απόφοιτος Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.
Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη τον Απρίλη του 1988. Τα παιδικά μου χρόνια μοιράστηκαν στη Νικήτη και στο Θαλασσόκηπο, το ξενοδοχείο των γονιών μου στο Μέγα Τείχος, Βουρβουρού. Είμαι ερωτευμένος με τον τόπο μου, τον οποίο γνωρίζω πολύ καλά, με τα θετικά του και τα αρνητικά του. Μετά τη δημιουργικότητα και την προσωπική ανάπτυξη των φοιτητικών χρόνων στη Θεσσαλονίκη, επέστρεψα στα πάτρια εδάφη και ασχολούμαι εδώ και τέσσερα χρόνια με τα τουριστικά. Είμαι γεμάτος ελπίδες για το μέλλον και φέρνω φρέσκιες ιδέες για την ανάπτυξη του τόπου μου σεβόμενος ανθρώπους και περιβάλλον.




Σταγκώνης Παύλος
Msc Εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Ονομάζομαι Στεφάνου Στέφανος, γιος του Στεφάνου Ξενοφώντα (Φώνης) και της Λάσκαρη Άννας. Κάτοικος Νέου Μάρμαρα Χαλκιδικής. Γεννηθής 30/11/1996 Θεσσαλονίκη. Ελεύθερος επαγγελματίας-ιδιωτικός υπάλληλος. 5 έτη εργασία σε εισαγωγική εταιρία ειδών επαγγελματικής αλιείας και εμπόριο ναυτιλιακού εξοπλισμού και λιμενισμού σκαφών. Πτυχιούχος ηλεκτρομηχανολόγος οχημάτων. Βασική μου προτεραιότητα η κατασκευή του λιμανιού στο Νέο Μαρμαρά και η επίλυση προβλημάτων σε λιμάνια και αλιευτικά καταφύγια του Δήμου Σιθωνίας. Επίσης κύριο μέλημα είναι η ανάδειξη του τόπου στον τομέα του τουρισμού αλλά και η διευκόλυνση στάθμευσης και διέλευσης στο Δήμο Σιθωνίας.  Εκτός αυτού όμως είμαι εδώ για να βοηθήσω στο μέγιστο σε όποιο τομέα χρειαστεί και μου ανατεθεί με νέες ιδέες για εξέλιξη και να επιλυθούν προβλήματα πολλών ετών που έχουν μείνει στον πάγο… Όλοι μαζί να οραματιστούμε μια νέα Σιθωνία με μέλλον.


Στεφάνου Στέφανος
Ελεύθερος Επαγγελματίας











Τζέλιος Δημήτριος


Τσιτκάνου Άννα
Ελεύθερη Επαγγελματίας
Ονομάζομαι Τσιτκάνου Άννα του Παναγιώτη, είμαι παντρεμένη με τον Δήμο Ανδρούδη και έχω δύο παιδιά, τον Νίκο και την Παναγιώτα. Από το 1992 κατοικώ μόνιμα στη Νικήτη όπου δραστηριοποιούμαι στο χώρο του τουρισμού καθώς είμαι ιδιοκτήτρια τουριστικών καταλυμάτων.
Είμαι απόφοιτη ΙΕΚ λογιστικής Θεσσαλονίκης και τα τελευταία 30 χρόνια ασχολήθηκα σε λογιστήρια της Θεσσαλονίκης και της Νικήτης. Με τιμή και αίσθημα ευθύνης αποδέχτηκα την πρόταση του κ. Θανάση Ξανθόπουλου να στηρίξω την πρωτοβουλία του συνδυασμού 《ΟΡΑΜΑ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ- ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ 》για την διεκδίκηση της δημοτικής αρχής του τόπου μας.


Τσιώνης Γραμμένος





Φάλκου Αθανασία
Ιδιωτική Υπάλληλος
Ονομάζομαι Αθανασία Φάλκου. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Συκιά Χαλκιδικής. Είμαι παντρεμένη και μητέρα ενός αγοριού. Είμαι ιδιωτική υπάλληλος σε αλυσίδα σούπερ μάρκετ. Τον τελευταίο χρόνο επέστρεψα για μόνιμη εγκατάσταση στον τόπο που γεννήθηκα και αυτή η επιστροφή ήταν το ερέθισμα να δεχτώ την πρόσκληση του Κ.Ξανθόπουλου για υποψήφια δημοτική σύμβουλος.












Χαλκιά Αλεξάνδρα
Ελεύθερη Επαγγελματίας




Χατζημιχαήλ Νίκος
Ενασχόληση με τον τουρισμό
Νικος Χατζημιχαηλ  Γεννημενος το 1962 στη Συκια Χαλκιδικης .Παντρεμενος , πατερας δυο παιδιων .Αποφοιτος Λυκειου Πολυγυρου .Ασχολειται με τον τουρισμο .Διετελεσε κοινοτικος – δημοτικος συμβουλος του Δημου Τορωνης την περιοδο 1994  – 2010 χωρις διακοπη ,αντιδημαρχος  το διαστημα 2003-2004,καθως επισης και υποψηφιος δημαρχος του δημου Τορωνης το 2006 ! Ζει και εργαζεται στη Συκια Χαλιδικης




Ψαρογιάννης Αστέριος