31.8.21

Πρόεδρος Ομοσπονδίας Ενοικιαζομένων Δωματίων & Διαμερισμάτων Χαλκιδικής : Δεν υπάρχουν χρήματα για διανυκτερεύσεις επιπλέον πληρωμάτων του ΕΚΑΒ.


foto Αρχείο

Την έλλειψη πληρωμάτων ΕΚΑΒ στην Σιθωνία την μην κάλυψη των εξόδων  διανυκτερεύσεων για δεύτερη χρονιά από τον Δήμο Σιθωνίας , επισημαίνει ο Παπαϊωάννου Τριαντάφυλλος  που είναι Πρόεδρος μετά από μια προσωπική οικογενειακή εμπειρία..

Συνήθως δεν γράφω τίποτα στον τοίχο μου... Απλά σήμερα είπα να μοιραστώ την σημερινή μου εμπειρία... 

Τις τελευταίες εβδομάδες τρέχω με κάποια σοβαρά θέματα υγείας του πατέρα μου , Νικήτη Θεσσαλονίκη χρησιμοποιώντας το Μοναδικό Λευκό ταξί στη Χαλκιδική με άψογη εξυπηρέτηση! Καθημερινά Θεαγένειο - Νικήτη. Ταυτόχρονα ολες αυτές τις ημέρες δέχομαι τηλεφωνήματα για να μαζέψουμε χρήματα για τις διανυκτερεύσεις των επιπλέον πληρωμάτων του ΕΚΑΒ μιας και ο Δήμος Σιθωνίας για δεύτερη χρονιά φέτος δεν καλύπτει το κόστος όπως γινόταν πριν από το 2020. 

Σήμερα έπρεπε να πάω τον πατέρα μου στο νοσοκομείο Πολυγύρου, και χρειάζομουν το ΕΚΑΒ για επιστροφή από το Νοσοκομείο στο σπίτι, μια απλή διακομιδή όχι και τόσο επείγον... και αυτό γιατί το μοναδικό λευκό ταξί δεν  είναι διαθέσιμο μέχρι τις 20:30 απόψε για επιστροφή. 

Είμαστε λοιπόν στην αναμονή από τις 11:15 στο πρωί για ασθενοφόρο, και αφού κάλεσα μετά από 5 ώρες, απλά μου είπαν ότι θα πρέπει να κάνω υπομονή, με τον πατέρα μου αρκετά ταλαιπωρημένο μετά από πολλές αμφιβολίες τις τελευταίες μέρες... 6 ώρες και, αναμονής και συνεχίζουμε... 

Μεγάλη απογοήτευση μεγάλη ταλαιπωρία... Μου αρέσει που κάποιοι αναρωτιούνται αν τα χρειαζόμαστε τα επιπλέον πληρώματα , και επιμένουν ταυτόχρονα ότι πρέπει να τα πληρώσουν και αυτοί που εισπράττουν από τους τουρίστες. 

Κρίμα πραγματικά κρίμα! Στην αναμονή λοιπόν!  Για να ξέρουμε από πρώτο χέρι τι τραβούν όσοι κάτι χρειάζονται...



Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας Ενοικιαζομένων Δωματίων & Διαμερισμάτων Χαλκιδικής 

 

Πρόεδρος Παπαϊωάννου Τριαντάφυλλος

Γεν. Γραμματέας Σταμάτης Αναστάσιος

Αντιπρόεδρος Αλμπάνης Χρήστος

Ταμίας Ηλιάδης Σωκράτης

Ειδικός Γραμματέας Ψαρογιάννης Αστέριος

Έφορος Οργανωτικού Κιντσάκης Αλέξανδρος

Έφορος Δημ. Σχέσεων Παναγιωτίδου Μαρία