15.3.22

Τρίτος ο Χαλκιδικιώτης Αντώνης Παπαδημητρίου στον 13ο Ημιμαραθώνιο Δρόμο Καλαμπάκα – Τρίκαλα «Θανάσης Σταμόπουλος» (21,1 χλμ)

 


Τρίτος ο Χαλκιδικιώτης Αντώνης Παπαδημητρίου (Καταγωγή Ορμύλια & Νικήτη )στον 13ο  Ημιμαραθώνιο Δρόμο Καλαμπάκα-Τρίκαλα «Θανάσης Σταμόπουλος» (21,1 χλμ) Κυριακή 13 Μαρτίου 2022, που διοργανώνεται από τον Σύλλογο Δρομέων Τρικάλων και τελεί υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας – Περιφερειακή Ενότητα Τρικάλων.


Ο Ιδιος στο fb έγραψε:

Είναι μία λέξη που εδώ και μερικά χρόνια πιστεύω πως έχει σημαδέψει θετικά όμως πλέον την ζωή μου.

  Πολλές φορές είμαι σε  σκέψη γιατί ίσως ακόμη το παλεύω, γιατί να θυσιάζω άλλα στιγμές στην ζωή μου , γιατί να ανοίξω την πόρτα του σπιτιού μου, να βγω έξω ενώ έχει τόσο δύσκολες καιρικές συνθήκες,να ταλαιπωρηθω,να ιδρώσω,να πονέσω αλλά πάλι όσο μπορώ θα είμαι εδώ ξανά. 

  Θα μπορούσα να σκέφτομαι και να γράφω ώρες για όλα αυτά που έχω ζήσει μέχρι τώρα αλλά δεν θα το κάνω την συγκεκριμένη στιγμή. Θέλω μείνω με την χαρά και 

 να ευχαριστήσω όσους πιστεύουν έστω λίγο ακόμη σε εμένα γιατί αυτοί ίσως λίγο με αγαπούν.

  Επιστροφή από την όμορφη πόλη των Τρικάλων λοιπόν με έναν ακόμη αγώνα στο ενεργητικό μας (από τους καλύτερους στην Ελλάδα ), με ένα νέο ατομικό ρεκόρ στο αγώνισμα του ημιμαθωνιου  (21,1 χλμ) αλλά και των 10000μ. ως πέρασμα μου μέσα στον αγώνα.



Επιστροφή λοιπόν στον προσωπικό μου αγώνα , υγείας και ζωής γιατί ο αθλητισμός μόνο αυτό μπορεί να προσφέρει .

Antonis Papadimitriou














https://runnermagazine.gr/apotelesmata/94342/13os-imimarathonios-dromos-kalabaka-trikala-thanasis-stamopoulos-2/