5.10.23

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Σιθωνίας Ι.Μαλλίνης στον Αγ. Νικόλαο ( foto)


 Η 4η πρωτεύουσα μίλησε! Αγιος Νικολαος

Σας περιμένω αύριο
στην πλατεία της Συκιάς και ώρα 19:30!

Ioannis Mallinis









Ioannis Mallinis





Τζίτζιος Ν.Μαρμαρά


Αφροδίτη Γκιώτη
Αν κάτι γνωρίζει καλά είναι το photoshop
3
  • Μου αρέσει!
  • Απάντηση
  • Nikos Lathouris
    Αφροδίτη ΓκιώτηΓιατι να μην εχει κοσμο βρε Αφροδιτη?.Πραγματικα θα ηθελα να μου πεις που ειναι το πειραγμα,στης φωτογραφιες..Ειπαμε.ειστεΑντιπαλοι,Αλλα μην παιζουμε με την νοημοσυνη του κοσμου..και Ματια εχει,και σκεψη..
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
  • Μπορεί να είναι εικόνα 3 άτομα, φωτισμός, πλήθος και κείμενο
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
  • Nikos Lathouris
    Αφροδίτη ΓκιώτηΕτσι για την ιστορια..Αυτο δεν λεγετε φωτοσοπ..Αλλα διαφορετικη ληψη?!!Φωτοσοπ,ειναι Σαν να βγαζεις καρτες ,και να μοιαζεις με φοιτητη.α..Αλλοστε τι σημασια εχει,για το ποσο κοσμο θα εχει ενας υποψηφιος..ενας λογικος ανθρωπος,θα παει να ακουσει και τους δυο...Κυριακη λοιπον.. 


Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ??

 Υποψήφιος Δήμαρχος Σιθωνίας Ι.Μαλλίνης στη Νικήτη ( foto)

 

Στη Νικήτη μίλησε η Αλήθεια Νικητη

Σας περιμένω αύριο

Τετάρτη 4/10 στη πλατεία του Αγίου Νικολάου!



Ioannis Mallinis

Διευκρίνηση Επειδή στο ψηφοδέλτιο του κ.Μαλλίνη  γράφεται υποψήφιος  εντός εισαγωγικών ως (Πρατσας) μας ενημέρωσε  ο γνωστός τ.συνδικαλιστής  "Αγγελος' που εχει άλλη άποψη για τις εκλογες  , ότι δεν έχει καμία σχεση με το ψηφοδελτιο  

  • Dimitris Zafeiris
    και τι εννοείς έχει άλλη άποψη για τις εκλογές;
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
  • Αφροδίτη Γκιώτη
    Σας είπε να δηλώσετε δημόσια και την" αντίθετη 'άποψη?
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
  • Dimitris Zafeiris
    Και πριν γράψεις άλλη αρλουμπα διάβασε πρώτα το ψηφοδέλτιο.Αλλα όλοι οι Τζιτζιροι ίδιοι είστε.πρωτοκλασατοι στην παραπληροφόρηση...
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
  • Aggeliki Karra
    Αν κάποιος δηλώσει αντίθετη άποψη από εσάς θα τον (φάτε); Μην φανατίζεστε, μην εξοργίζεται μην ονομάζετε με κοσμητικά επίθετα, χάνετε την ψυχραιμία λίγες μέρες μείνανε μην βγάζετε χολή για κανέναν είμαστε πολιτισμένοι άνθρωποι νομίζω, και αυτό που υπερέχει είναι το καλό του τόπου και των κατοίκων της Σιθωνίας και όχι πως να βγάλουμε το μάτι του άλλου είτε εκλεγμένοι είτε αντιπολίτευση.
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • Τροποποιήθηκε
    • Dimitris Zafeiris
      Aggeliki Karra μπερδεύεσαιι ...δεν υπάρχει αντίθετη άποψη παραπληροφόρηση υπάρχει.Σχετικα Μ αυτήν ήταν το σχόλιο μου..
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
    • Aggeliki Karra
      Dimitris Zafeiris Εγώ για διευκρίνηση διάβασα! Του Αγγέλου και αρχίσατε τα πικρόχολα σχόλια !!!
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
    • Dimitris Zafeiris
      Aggeliki Karra εντάξει δεν νομίζω ο Άγγελος να θέλει να τον ερμηνεύει ο τομσακις..Μπορεί και μόνος του φαντάζομαι.Μαλλον τον προσβαλει