Επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο 2.250,00€ χθες 20 Ιουνίου 2026, από ανακριτικούς υπαλλήλους της ΔΙ.Π.Υ.Ν. Χαλκιδικής, σε ημεδαπό, για καύση υπολειμμάτων φυτικής βλάστησης σε οικοπεδικό χώρο, κατά παράβαση της κείμενης νομοθεσίας, σε περιοχή του δήμου Κασσάνδρας Χαλκιδικής.
