22.6.26

Δήμος Ν.Προποντίδας : Χωρίς νερό Ν. Σίλατα και Σωζόπολη λόγω κλοπής καλωδίων στο αντλιοστάσιο.

 


Λόγω κλοπής καλωδίων στο αντλιοστάσιο, έχει διακοπεί η υδροδότηση στις κοινότητες Νέων Σιλάτων και Σωζόπολης.

Τα συνεργεία θα ξεκινήσουν άμεσα τις εργασίες αποκατάστασης της βλάβης. Ωστόσο, η ζημιά είναι εκτεταμένη και, δυστυχώς, οι δύο κοινότητες θα παραμείνουν χωρίς νερό για αρκετές ώρες μέχρι την πλήρη επαναφορά της λειτουργίας του δικτύου.
Ζητούμε την κατανόηση και την υπομονή των κατοίκων και θα σας ενημερώσουμε για κάθε νεότερη εξέλιξη.
Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας.