24.6.26

Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Σιθωνίας -Παραιτήσεις και Ανεξαρτοποιήσεις Αντιδημάρχων στον Δήμο Σιθωνίας - Ο Δήμαρχος για την ρύπανση στη Νικήτη δεν απάντησε αν υπήρχε κάποιος που θα έλεγχε και συντηρούσε την γεννήτρια !!

 



Στην  συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Σιθωνίας (23/6/26)ανακοινώθηκαν οι παραιτήσεις και οι ανεξαρτοποιήσεις των Αντιδημάρχων Ληστή Θεοδώρου(Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας) και Ζαφείρη Δημητρίου (Καθαριότητας σε μία κρίσιμη θερινή Περίοδο) με πολλές αιχμές ..


 Αν και θα έπρεπε να υπάρξει έντονη αντίδραση από την ‹ακέφαλη› αντιπολίτευση όλα κύλισαν ομαλά.


Οσον αφορά την ρύπανση στην Αγ.Βαρβάρα Νικήτης σε ερώτηση συμβούλου της αντιπολίτευσης αν υπήρχε έλεγχος και συντήρηση των γεννητριών καμία απάντηση από τον Δήμαρχο.

 Απάντησε ο Δημαρχος οτι ‹ηταν ατυχες» το γεγονός που ..δεν ήμουν εκεί παρών μετα την διακοπή του ρεύματος,   και θα αντιμετωπιζόταν το πρόβλημα με τη διακοπή της ΔΕΔΔΗΕ ( ήταν στον Αγ.Νικόλαο στην εκδήλωση της Αστυνομίας .. )

Δηλαδή ήταν  πολύ μακριά και χωρίς κινητό ?  Βέβαια  ήταν  χωρίς αρμόδιο Αντιδήμαρχο και  όπως ανέφερε στη συνεδρίαση τις αρμοδιότητες τις ασκεί ο ίδιος μεχρι τοποθέτησης στο τελος του Μήνα νεων Αντιδημάρχων..  


Η συνεδρίαση εδώ στην αρχή οι δηλώσεις  https://www.youtube.com/watch?v=pmi9arHvKTw