Μετά από απόφαση της 4ης ΥΠΕ το Κεντρο Υγειας Αγίου Νικολάου θα παραμείνει κλειστό Τετάρτη 24/6/2026 και Πέμπτη 25/6/2026 διότι υπάρχει αναγκαιότητά διακοπής ρεύματος στα πλαίσια της ανακαινισης του.
Τις ημέρες αυτές οι πολίτες θα εξυπηρετουνται από τα ιατρεία του εκάστοτε τοπικού διαμερίσματος , τα δε έκτακτα περιστατικά θα εξυπηρετουνται από το Γενικό Νοσοκομείο Χαλκιδικης
Ελενη Λ.
