24.6.26

Δήμος Ν.Προποντίδας: Συνεχίζεται καθημερινά η αποκομιδή ογκωδών απορριμμάτων σε όλες τις κοινότητες

 


Συνεχίζεται καθημερινά η αποκομιδή ογκωδών απορριμμάτων σε όλες τις κοινότητες, με στόχο τη βελτίωση της εικόνας των δημόσιων χώρων.

Παρακαλούνται όλοι οι δημότες να επιδεικνύουν τον απαραίτητο σεβασμό προς το περιβάλλον και τους κοινόχρηστους χώρους, αποφεύγοντας την ανεξέλεγκτη απόθεση ογκωδών αντικειμένων.
Η καθαριότητα είναι υπόθεση όλων μας. Με συνεργασία και υπευθυνότητα μπορούμε να διατηρήσουμε τον τόπο μας καθαρό, όμορφο και ασφαλή για κατοίκους και επισκέπτες.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία σας.