Συνεχίζεται καθημερινά η αποκομιδή ογκωδών απορριμμάτων σε όλες τις κοινότητες, με στόχο τη βελτίωση της εικόνας των δημόσιων χώρων.
Η καθαριότητα είναι υπόθεση όλων μας. Με συνεργασία και υπευθυνότητα μπορούμε να διατηρήσουμε τον τόπο μας καθαρό, όμορφο και ασφαλή για κατοίκους και επισκέπτες.