Τις τελευταίες τρεις ημέρες έχουν φορτωθεί και απομακρυνθεί συνολικά από τον Δήμο 738 τόνοι απορριμμάτων, στο πλαίσιο μιας μεγάλης επιχείρησης καθαρισμού και αποκατάστασης της περιοχής.
Ευχαριστούμε όλους όσοι συμβάλλουν σε αυτή την προσπάθεια και καλούμε τους πολίτες να στηρίξουν έμπρακτα το έργο της καθαριότητας, χρησιμοποιώντας τα προβλεπόμενα σημεία εναπόθεσης και τηρώντας τους κανόνες διαχείρισης των απορριμμάτων.
