24.6.26

Δήμος Σιθωνίας : Δημήτρης Ζαφείρης - Η επιστολή παραίτησης από το αξίωμα του Αντιδημάρχου και ανεξαρτητοποίηση από την δημοτική παράταξη.

 


Η ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ...

Προς Δήμαρχο Ιωάννη Μαλλίνη
Κοιν: Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου – Μέλη Δημοτικής Παράταξης
Θέμα: «Υποβολή παραίτησης από το αξίωμα του Αντιδημάρχου και ανεξαρτητοποίηση από την δημοτική παράταξη.»
Αξιότιμε κ. Δήμαρχε,
Με την παρούσα επιστολή σας υποβάλλω την παραίτησή μου από τα καθήκοντα του Αντιδημάρχου Καθαριότητας, Ύδρευσης Αποχέτευσης, Πρωτογενούς Τομέα, και Οχημάτων ΔΕ Σιθωνίας, όπως και την δήλωση ανεξαρτητοποίησής μου από την δημοτική παράταξη της οποίας υπήρξα μέλος. Η απόφασή μου αυτή υπαγορεύεται αποκλειστικά από λόγους ηθικής τάξης και πολιτικής συνείδησης.
Όταν ξεκινήσαμε την προσπάθεια, δεσμευτήκαμε απέναντι στους πολίτες για ένα συγκεκριμένο πλαίσιο αρχών, διαφάνειας και κοινωνικής ευαισθησίας. Δυστυχώς η πρόσφατη κατεύθυνση που έχει λάβει η παράταξη καθώς και συγκεκριμένες πρακτικές που υιοθετούνται έχουν υπερβεί τις προσωπικές μου «κόκκινες γραμμές».
Η πολιτική αξιοπρέπεια και ο σεβασμός στην εμπιστοσύνη των συμπολιτών μας δεν είναι διαπραγματεύσιμα μεγέθη.
Ως εκ τούτου η παραμονή μου στη διοίκηση καθίσταται αδύνατη καθώς δεν επιθυμώ η σιωπή μου να εκληφθεί ως συναίνεση σε επιλογές που έρχονται σε σύγκρουση με το κοινό περί δικαίου αίσθημα, και τις αξίες που υπηρετώ όλα αυτά τα χρόνια.
Σας ευχαριστώ πάντως για την τιμή που μου κάνατε να μου εμπιστευτείτε μια τόσο σημαντική θέση ευθύνης.
Ευχαριστώ τους προέδρους των κοινοτήτων όπου καθημερινά αγωνιζόμασταν από κοινού για να δίνουμε λύσεις.
Ευχαριστώ τους υπαλλήλους του Δήμου για την άψογη συνεργασία, και πάνω απ’ όλα τους δημότες για την εμπιστοσύνη τους.
Θα συνεχίσω να τιμώ την ψήφο τους από την θέση του ανεξάρτητου δημοτικού συμβούλου ασκώντας έλεγχο με γνώμονα το συμφέρον του τόπου μας.
Την αυτοδιοίκηση την αγάπησα με πάθος.
Την υπηρέτησα με περίσσιο πάθος.
Την ψυχή μου την κατέθεσα.
Μάλλον αυτή δεν έφτανε…..
Με τιμή, Ζαφείρης Δημήτριος,
Δημοτικός Σύμβουλος.