30.9.23

Νίκος Χατζηγιάννης Υπ.Δημ. Σύμβουλος Σιθωνίας :Απαράδεκτες, ανήθικες και συκοφαντικές επιθέσεις των τελευταίων ημερών προς το πρόσωπο μου

 


Στις απαράδεκτες, ανήθικες και συκοφαντικές επιθέσεις των τελευταίων ημερών προς το πρόσωπο μου

Απαντώ τα εξής
Το να κατηγορήσεις κάποιον δεν απαιτεί ιδιαίτερο διανοητικό κόπο
Με εξώδικο μου που έχω αποστείλει, ζητώ να ανακαλέσουν άμεσα τους ισχυρισμούς τους

και να ζητήσουν δημόσια συγνώμη
Σε διαφορετική περίπτωση, είναι δικαίωμα μου να προσφύγω στην Δικαιοσύνη που επικαλούνται και να διεκδικήσω την ηθική και οικονομική μου αποζημίωση.
Θα προσφύγω επίσης σε επόμενο στάδιο και προς όσων κοινοποιούν και διασπείρουν αυτές τις συκοφαντίες αλλά και υποτάσσουν την αλήθεια και τη δημοσιογραφική δεοντολογία, στην κομματική τους σκοπιμότητα.
Προσωπικά, δεν με αγγίζουν οι συκοφαντίες
Η μικρή μας κοινωνία με γνωρίζει για το ήθος, την παιδεία, την τιμιότητα και το ανάστημα του οικογενειακού μου χαρακτηρά.
Οι συνδημότες μου είναι αυτοί που στηρίζουν μέχρι σήμερα την πορεία μου και το αποτύπωμα μου.
Η σχέση εμπιστοσύνης που έχει οικοδομηθεί δεν θα επιτρέψω να διαταραχθεί με απαράδεκτες ανηθικότητες, συκοφαντίες και ψέματα.
Αυτό που με απασχολεί, είναι τα δίπολα διχασμού της κοινωνίας μας που προωθούν ορισμένοι νεόπλουτοι κύκλοι .
Στην σημερινή εποχή έχει χαθεί η ενότητα και η κοινωνία αποδομείται με πρακτικές διασποράς ψευδών ειδήσεων και δολοφονίας χαρακτήρων..
Η προσπάθεια σας για την προώθηση του νεοπλουτισμού σας και του ατομικού σας συμφέροντος σταματάει εδώ..
Η ανοχή για τους διώκτες μου σταματάει εδώ..
Η απόφαση του πειθαρχικού τον ΟΤΑ που δεν διαπιστώνει καμία πειθαρχική ευθύνη