27.2.24

Απαράδεκτο :Εξώδικο επειδή Τολμάς να ασκείς κριτική σε αυτοδιοικικούς του Δήμου Σιθωνίας για το αυτονόητο


Πάλι εξώδικο,  τωρα από την ηγεσία της  'νέας προοδευτικής Διοίκησης΄του Δήμου Σιθωνίας  επειδή τολμάω ως blog και  fb να ασκώ  κριτική σε αυτοδιοικητικούς για το αυτονόητο, που την εκπροσωπεί  Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ'

Δεν θα αναφερθώ σε λεπτομέρειες ..τα περισσότερα δεν με αφορούν ας στείλουν εξώδικο σε αυτούς που σχολιάζουν...

Να υπενθυμίσω πριν χρόνια έχω καταγγείλει παρανομία σε παραλίες και είχα εξώδικο και μήνυση απο ιδιώτες(απόντες οι τωρινοί ΑΡΧΟΝΤΕΣ)  επειδή τολμούσα να αγωνίζομαι για το κοινό συμφέρον Σταμάτησαν το   τοτε blog sithonianews 'που ηταν κορυφή' και να γραφω  με γονάτισαν οι μηνύσεις.. και χρήματα δεν υπήρχαν

Οχι κύριε Δήμαρχε γιατι να ζητήσω  συγνώμη στην Εξώδικη για ότι προσωπικά έγραψα και για όλη την νεα Διοίκηση  δεν υπάρχει προσωπική σκοπιμότητα, δεν υπάρχει στοχευμενη και βλαπτική συμπεριφορά για κανέναν λανθασμένα συμπεράσματα βγάλατε,  ( αν υπήρχε και κάτι που ήταν δυσνόητο η που ατυχώς σχολιάστηκε και που δεν πρόλαβα να διαγράψω εκεί να ζητήσω συγνώμη)σχολιάζω  τους αιρετούς,  δεν εχω καμία ευθύνη αν κοινοποιώ αναρτήσεις άλλων και διέγραψα σχόλια στο δικό μου προφιλ  απο αγνώστους  Μερικά σχόλια που αναφέρονται στο εξώδικο ήταν για την "Καρφίτσα΄και όχι για τον Δήμαρχο επειδή μας πρόσβαλε ως Νικητινούς απορώ γιατί γραφήκαν αποσπασματικά στο εξώδικο

Έγραψα πολλά κατά της πρώην Δημοτικής Αρχής την ανύπαρκτη που σας στήριξε, και την αντιπολίτευση και που οφείλετε την εκλογή του συνδυασμού σας και έγραψα πολλά χειρότερα για την παλαιότερη του Τζίτζιου που εδωσε «δαχτυλίδι› στην πρώην δημοτική Αρχή ( αλλα ο Τζίτζιος ποτε  δε  μου έστειλε εξώδικο) 

Απλως ντροπή σε όλους  

Δεν θα υποκύψω σε εκβιασμούς .. εξωδίκων .. Θλίβομαι και για τους ρουφιάνους που με στοχοποιούν .για ότι σχολιάζεται στα καφενεία

Δεν πρέπει να κανουμε  κριτική  για το κοινό συμφέρον.. όπως  πρέπει  να πράτουν  όλοι οι πολίτες ?

Δεν βρίζω οπως έπραξε  εναντίον μου  στον προσωπικό του  λογαριασμό ο Δήμαρχος ... , (σιχαμερό  θέλω ψυχίατρο ειρωνικά tom και jerry κα) 

Μπορείτε να προβείτε σε διώξεις μου  ..μπορώ  τωρα να σας  αντιμετωπίσω και δικαστικά   

Ποτέ δεν έχω μηνύσει κάποιον, δεν ειναι του χαρακτήρα μου  αν αναγκαστώ θα ειναι πρώτη φορά που θα προσφύγω στη δικαιοσύνη αν προχωρήσεται σε μήνυση  για εξύβριση  και προσβολή μου  

Υστερόγραφο : Ασχολήθηκα μαζί σας ως Δημόσιο πρόσωπο δεν θέλω να ασχοληθώ ξανά μαζί σας δεν σας πρόσβαλα , ασχολούμαι με τον Δημο γιατί δυστυχώς με τις πράξεις ως δημοτική αρχή γενικώς και ακούγοντας τα σχόλια των συνδημοτών μας θα υπάρξει διχασμός στην τοπική κοινωνία του Δήμου (τρωμε σανό οι Νικητιανοί μας είπε αντιδήμαρχος στο καφενείο επειδή δεν ψηφίσαμε τον συνδυασμό σας) Μακάρι να κάνετε μελέτες και να έρθουν έργα που η Σιθωνία τα έχει ανάγκη.