17.10.22

Σχολική καθαρίστρια :'Ψεύτικο' το έγγραφο του Συλλόγου Εργαζομένων Καθαριστριών Ν.Χαλκιδικής

  

Αρχείο

Σε σχολιασμό για την τοποθέτηση του Συλλόγου  Εργαζομένων Καθαριστριών Ν.Χαλκιδικής (τοποθετείται κατά της εργαζόμενης που κατήγγειλε στο προσωπικό της λογαριασμό του f.b. για τα ψηφοθηρικά ρουσφέτια που καταγγέλλεται από την ίδια ο Δήμαρχος Σιθωνίας) η σχολική καθαρίστρια και αντιπρόεδρος του Συλλόγου αναφέρει ότι είναι  'ψεύτικο ' έγγραφο  

Σημειώνουμε ότι το έγγραφο δεν φέρει υπογραφές και κατέβηκε από το Fb του συλλόγου εδώ (επανήλθε σήμερα)

Aggeliki Karra


Πρώτον είναι παράνομο να αναρτηθεί επισημο έγγραφο του Σωματείου και μάλιστα ψεύτικο, δεν έγινε διοικητικό συμβούλιο αφού είμαι Αντιπρόεδρος και δεν έχω ενημέρωση δεν γίνονται συμβούλια από το τηλέφωνο άλλωστε είναι ανυπογραφο και χωρίς τη δική μου ενημέρωση όπως ορίζει το καταστατικό του Σωματείου.Στο Δημαρχείο με κάλεσε ο Αντιδήμαρχος Παιδείας και πήγα σαν Αγγελική και όχι σαν Αντιπρόεδρος και μάλιστα υποτίθεται ότι θα ερχόσουν για συμπαράσταση αλλά τελικά δεν κράτησες το λόγο σου.
Μεμονωμένα σαν πρόεδρος λειτουργείς εσύ Ρούλα δεν ενημερώνεις το διοικητικό για τις ενέργειες σου πράγμα που έκανες και με το προηγούμενο διοικητικό πήγες μόνη σου άλλωστε το γράφεις στο έγγραφο( ότι δεσμεύτηκαν στην πρόεδρο)σε συνάντηση με τον Αντιδήμαρχο και τώρα παίζεις το παιχνίδι τούς. Είμαστε 16 υπάλληλοι στο Δήμο και μόνο εμένα μετακινούν σε άλλη σχολική μονάδα και άλλο χωριό με δυσμενή μετάθεση μετά από 12 χρόνια συνεχείς εργασίας.Ημουν αρνητική να πάμε εξ αρχής κόντρα στο Δήμο το διοικητικό σου φοβόταν την συμπεριφορά σου ότι θα μας έφερνε άλλη μια φορά σε δύσκολη θέση για αυτό ψηφίσαμε αρνητικά και εσύ θυμώσες άνευ λόγου.
Εγώ δεν ζήτησα την τοποθέτηση σου Ρούλα αν το ήθελα θα σου είχα στείλει μήνυμα στην ομάδα του διοικητικού.
Και διατηρείς τόσο άψογες σχέσεις που όλοι οι Δήμοι αποφεύγουν να έχουν επαφές μαζί σου αυτό μπορεί να στο επιβεβαίωση η Γενική Γραμματέας Μπολκα Αντωνία αλλά και ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου που είπες λόγια για μένα και τη Γενική Γραμματέας Μπόλκα Αντωνία τα οποία εμείς δεν είπαμε ποτέ και ήτανε δικά σου .
Δεν έχω την ανάγκη στηρίξης του Σωματείου μόνη θα παλέψω για το δίκιο μου,αφού δεν έχει την υπόσταση τα κότσια να προστατεύσει τα μέλη του άλλωστε δεν την περίμενα αφού η κάθε μία βλέπει μόνο το άτομο τής τελικά και φοβούνται μην χάσουν τη δουλειά τούς πράγμα που δεν φοβάμαι εγώ, έχω εμπιστοσύνη στην δικαιοσύνη και στο εργατικό δίκαιο!!!
Σε έχω στηρίξει προσωπικά και ας είχες και αδικώ σε πολλά θέματα, εγώ εχω το δίκιο με το μέρος μου και σε έχω απέναντι μού.
Σε ευχαριστώ πολύ!!!
Με εκτίμηση Αγγελική Καρρα Αντιπρόεδρος Σωματείου Καθαριστριών Χαλκιδικής !


Aggeliki Karra

Επισυνάπτω μήνυμα που μου έχει στείλει η πρόεδρος 28-9-2022.
Σας ειχα πει δύο λόγια για το πως πρέπει να κινηθούμε σαν Σωματείο για το καλό σας.
Με αγνοήσατε όλες.
Τωρα το κακό σας χτυπάει .
Μία με το μερικής απασχόλησης που δικαιωματικά σας βλέπουν παλιές και καινούριες το ίδιο.
Που είναι η διoίκηση του σωματείου?
Που είναι το σωματείο γι αυτό που έγινε?
ΠΟΥΘΕΝΆ.
Εμένα προσωπικά με δέσατε τα χέρια σαν πρόεδρο με την απόφαση που πήρατε, όπου ήταν και το μεγαλύτερο λάθος...
Απο εκεί ξεκινά το κακό........

Aggeliki Karra
Σας επισυνάπτω ένα έγγραφο αληθινό με υπογραφές έτσι ώστε να καταλάβετε ότι το παραπάνω είναι πλαστό.