15.10.22

Για ψηφοθηρικά ρουσφέτια καταγγέλλεται από σχολική καθαρίστρια ο Δήμαρχος Σιθωνίας

 


Για ψηφοθηρικά ρουσφέτια καταγγέλλει  υπάλληλος σχολικής καθαριότητας από Μεταγγίτσι τον  Δήμαρχο Σιθωνίας με  ανάρτησή της στο διαδίκτυο
Η ανάρτηση

Τις επόμενες εκλογές πρέπει να αλλάξουμε το σκηνικό στο Δήμο Σιθωνίας έτσι ώστε να νιώθουμε όλοι ίσοι αφού υποτίθεται ζούμε σε  Δημοκρατικό κράτος  με αξιοκρατία και ηθική σαν πολίτες κάτοικοι του τόπου μας, μας αξίζει ίδια

αντιμετώπιση και όχι ο Δήμαρχος να εξαργυρώνει τους ψήφους που έχει πάρει από συμβούλους του  για την επανεκλογή του  στις επόμενες εκλογές....

Ντροπή στην απόφαση Δημάρχου Σιθωνίας που για ψηφοθηρικούς λόγους   αποφασίζει και διατάζει δυσμενής μετάθεση και στη θέση μου τοποθετεί ψηφοφόρο του ενώ έχει πολύ χαμηλή μοριοδότησης στη σειρά κατάταξης της προκήρυξης!!

 Έχουμε μπει σε προεκλογικη περίοδο στο Δήμο Σιθωνίας και δεχομαι ψυχολογικό πόλεμο εδώ κάι 1.5 μήνα να παραιτηθώ ενώ περιμένω δικαστήριο για την μονιμοποίηση μου ,αρχίσανε με δυσμενή μετάθεση μετά από 13 χρόνια συνεχείς εργασίας στο Μεταγγίτσι με απόφαση Δημάρχου και σύμφωνη γνώμη του αντιδημάρχου Παιδείας και με εισήγηση το γενικό γραμματέα του Δήμου Σιθωνίας με μετακινούν σε άλλο χωριό και άλλο σχολείο ενώ δεν αλλάζουν καμία άλλη τοποθέτηση στις άλλες 16 κοπέλες  του Δήμου πάρα μόνο εμένα αφού στη θέση μου τοποθέτησε ψηφοφόρο του γυναίκα συμβούλου του Δημάρχου με ποια κριτήρια; 

Έχει 1 έτος προϋπηρεσία μόνο αλλά είναι ψηφοφόρος του Δημάρχου Σιθωνίας αυτό αρκεί και ας έχουν υπογράψει οικονομική επιτροπή ότι η θέση μου τηρεί πάγιες και διαρκείς ανάγκες και αφού φοιτάω στο Εσπερινό Επαλ Ν Μουδανιών Γ τάξης οπότε η μετακίνηση μου σημαίνει η παραίτηση από τη δουλειά ή παρατάω το Λύκειο ,κάθε εργοδότης πρέπει να βοηθάει την επιμόρφωση του εργαζόμενου και όχι να τον εξαναγκάζει να τα παραίτηση την τελευταία χρόνια μια μαθήτρια του 20.Τα συμπεράσματα δικά σας....

 

 Aggeliki Karra 


Περιμένουμε την θέση του Σωματείου  του Δήμου