17.7.19

Μέτρα προβολής της Χαλκιδικής μετά την κακοκαιρία ανακοινώνει το υπουργείο Τουρισμού

Με αυτές τις άμεσες ενέργειες σκοπεύει το Υπουργείο Τουρισμού να ενισχύσει την εικόνα της Χαλκιδικής ως τουριστικού προορισμού.
Άμεσες ενέργειες για τη στήριξη της Χαλκιδικής ως τουριστικού προορισμού αποφασίστηκαν σε ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη στο Υπουργείο Τουρισμού, με συμμετοχή της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου, της διοίκησης του ΕΟΤ
και του προέδρου των Ξενοδόχων της Χαλκιδικής κ. Γρηγόρη Τάσιου.

Ο αρμόδιος υπουργός Χάρης Θεοχάρης και ο υφυπουργός Μάνος Κόνσολας ενημερώθηκαν από τον γ.γ. Κ. Τσέγα και τον πρόεδρο του ΕΟΤ Χαρ. Καρίμαλη για τη διαμορφωθείσα κατάσταση στην περιοχή μετά το πέρασμα της κακοκαιρίας. Τα δύο κυβερνητικά στελέχη έδωσαν οδηγίες για τη λήψη άμεσων μέτρων που θα συμβάλουν στην αποκατάσταση της εικόνας της Χαλκιδικής και την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος.

Οι αποφάσεις που ελήφθησαν και οι ενέργειες που δρομολογήθηκαν, στοχεύουν στην ανάδειξη της Χαλκιδικής, την προβολή της, την ενημέρωση ξένων αγορών και την περαιτέρω παρουσία της σε μέσα ενημέρωσης και διαφημιστικές καμπάνιες.

Στο πλαίσιο αυτό αποφασίστηκε:


1. Ενημέρωση μέσω των υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού των Tour Operators γειτονικών και άλλων αγορών, οι οποίοι έχουν προγράμματα για τη Χαλκιδική. Με αυτούς ο ΕΟΤ έχει σε εξέλιξη ενέργειες συνδιαφήμισης. Στόχος να ενισχύσουν άμεσα την προβολή της Χαλκιδικής.

2. Να ξεκινήσει στις 17 Αυγούστου καμπάνια 8 εβδομάδων σε Μιλάνο και Ρώμη, με προβολή βίντεο για τη Χαλκιδική σε σταθμούς μετρό και σε λεωφορεία.

3. Ειδικό διαφημιστικό πρόγραμμα των Υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού για την προβολή της Χαλκιδικής σε τοπικά Μέσα Ενημέρωσης των αγορών της αρμοδιότητάς τους την περίοδο 3ου δεκαημέρου του Αυγούστου μέχρι το τέλος του έτους.
4. Στην ήδη εγκεκριμένη διαδικτυακή διαφημιστική προβολή από 10/08/2019 μέσω του δικτύου OATH - VerizonMedia, σε Σουηδία, Νορβηγία, Φινλανδία, Δανία, Γαλλία, ΗΠΑ, Αγγλία, Γερμανία θα συμπεριληφθεί και προβολή της Χαλκιδικής.

5. Στο Newsletter του ΕΟΤ 2/8/19 το οποίο αποστέλλεται απευθείας με mail σε περίπου 20.000 αποδέκτες και αναρτάται στα social media του ΕΟΤ, θα συμπεριληφθεί προβολή της Χαλκιδικής.