8.7.19

Ανακοινώσεις- Ευχαριστήρια των εκλεγμένων Βουλευτών Χαλκιδικής Βαγιωνά-Μάλαμα-Πάνα




ΒΑΓΙΩΝΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΝΔ
Σήμερα νίκησε η Ελλάδα και οι Έλληνες. Η Νέα Δημοκρατία είναι η επόμενη κυβέρνηση. Η ισχυρή λαϊκή εντολή αποτελεί τη δύναμη μας για να πάμε τη χώρα μπροστά.
Προσωπικά, θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συμπολίτες μου, την οικογένεια και τους συνεργάτες μου. Χωρίς εσάς τίποτε δεν θα είχε νόημα.
Την εμπιστοσύνη σας θα την τιμήσω και θα συνεχίσω να δουλεύω για τον τόπο μου με τον ίδιο ζήλο, όπως κάνω όλα αυτά τα χρόνια.
Προχωράμε μαζί
 ΒΑΓΙΩΝΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Βουλευτής Χαλκιδικης ΝΔ

Κυριακή Μάλαμα ΣΥΡΙΖΑ
Φίλες και φίλοι, 
Υποδέχομαι το αποτέλεσμα των βουλευτικών εκλογών με ανάμικτα συναισθήματα.
Από τη μια, γεμάτη ανησυχία από την επάνοδο της δεξιάς στην εξουσία, από την επιστροφή ενός κόμματος που έχει συνδέσει το όνομα του με την οικονομική καταστροφή και την εφαρμογή ακραίων νεοφιλελεύθερων πολιτικών και αντικοινωνικών μνημονιακών μέτρων, που τσάκισαν την αξιοπρέπεια του πολίτη.
Από την άλλη, με χαρά και ικανοποίηση, που χιλιάδες πολίτες της Χαλκιδικής τίμησαν με την ψήφο τους, τους πέντε υποψήφιους του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, δίνοντας στο κόμμα το 24,32%.
Αντιλαμβάνομαι πλήρως το μέγεθος των ευθυνών που αναλαμβάνω και δεσμεύομαι να κάνω ότι μπορώ, για να μη διαψεύσω τις προσδοκίες κανενός. 
Αυτόν τον αγώνα τον δώσαμε όλοι μαζί και αξίζουν συγχαρητήρια όλοι όσοι συνέβαλαν, προκειμένου ο ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία να κάνει μια μεγάλη και έντιμη μάχη, κάτω από ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες.
Και όλοι μαζί, ενωμένοι, θα προχωρήσουμε.
Κυριακή Μάλαμα, Βουλευτής Χαλκιδικής ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία

ΠΑΝΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΙΝΑΛ -ΠΑΣΟΚ
Όλο αυτό το διάστημα της προεκλογικής περιόδου, είδαμε πολύ κόσμο, συνομιλήσαμε με πολίτες της Χαλκιδικής ,ανταλλάξαμε απόψεις και αφουγκραστήκαμε τις ανησυχίες και τα προβλήματα σας.
Χθες με την ψήφο σας με εκλέξατε βουλευτή Χαλκιδικής με το Κίνημα Αλλαγής – ΠΑΣΟΚ, παραχωρώντας μου την δυνατότητα να συνεχίσουμε μαζί το ταξίδι της Αλλαγής τον τόπο μας.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς όλους εσάς που πιστέψατε σε εμένα και μου δίνετε την ευκαιρία να σας εκπροσωπήσω , στο Ελληνικό Κοινοβούλιο. Σας υπόσχομαι ότι θα δουλέψω σκληρά και θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό στον αγώνα εκπροσώπησης της Χαλκιδικής.
Θα ήταν όμως άδικο, αν ξεχνούσα να ευχαριστήσω τους συνυποψήφιους μου, που δώσαμε μαζί τον δύσκολο αυτό αγώνα και που μαζί καταφέραμε να φτάσουμε στην πολυπόθητη νίκη, αποκτώντας και πάλι πολιτική εκπροσώπηση μετά από 4 χρόνια απουσίας.
Ακόμη θα ήθελα να ευχαριστήσω την νομαρχιακή επιτροπή επιτροπή εκλογικού αγώνα που βοήθησε και αυτή με το πολύτιμο έργο της, στην επίτευξη του συγκεκριμένου αποτελέσματος.
Τέλος,ένα μεγάλο ευχαριστώ αξίζει στους εθελοντές που στάθηκαν δίπλα μου όλο αυτόν τον καιρό, και που χωρίς αυτούς ίσως και να μην πετυχαίναμε τον στόχο μας.
Μαζί ξεκινάμε για τον τόπο μας!
Μαζί ξεκινάμε για την Χαλκιδική!
Προχωράμε μαζί!
 ΠΑΝΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Βουλευτής Χαλκιδικης ΚΙΝΑΛ -ΠΑΣΟΚ