29.4.20

Έφυγε από τη ζωή ο Αντιδήμαρχος Δ. Ε. Ζερβοχωρίων, Δημήτρης Κοντογιώργης

Έφυγε από τη ζωή, ξαφνικά από ανακοπή καρδιάς, τα μεσάνυχτα, ο Αντιδήμαρχος Δ. Ε. Ζερβοχωρίων, Δημήτρης Κοντογιώργης.
Η κηδεία του θα γίνει σήμερα Τετάρτη, 29 Απριλίου, στις 6.00 μ.μ., στην Κρήμνη. (Υπενθυμίζονται τα μέτρα που ισχύουν λόγω κορωνοϊού).
Η δημοτική αρχή του Δήμου Πολυγύρου εκφράζει τη θλίψη της για τον χαμό του. Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένειά του.


Αστέριος Ζωγράφος
Άσχημη μέρα η σημερινή.
Έφυγε ένας εξαίρετος άνθρωπος,ένας πολύ καλός φίλος, ένας πολύ στενός μου συνεργάτης, ένας οραματιστής, που αγωνιούσε κι αγωνιζόταν για τα κοινά,μα πάνω απ όλα ένας καλό κι έντιμος άνθρωπος.
Ο Δημήτρης ο Κοντογιώργης αγάπησε πολύ τον τόπο του κι τον υπηρέτησε επί χρόνια με σθένος κι ατέλειωτο αγώνα.
Θα μου λείψει η παρέα του, οι ατέλειωτες συζητήσεις μας, η θετική του στάση απέναντι σε όλα και το μόνιμο χαμόγελο του.
Θα μου λείψει ο ίδιος, όπως θα λείψει και στον τόπο του και στο Δήμο, που από σήμερα είναι φτωχότερος.
Ο Δήμος Πολυγύρου, σήμερα πενθεί.
Καλό ταξίδι φίλε μου. Καλή Αντάμωση.
Τα ξημερώματα πέθανε ο Αντιδήμαρχος Δημήτριος Κοντογιώργης. Άριστος Αντιδήμαρχος. Ο καλύτερος άνθρωπος. Εκκλησιαζόταν στην Ενορία μου, με τους 30 χριστιανούς, σαν απλός πολίτης. Με σεβασμό στην Εκκλησία.Που δεν δημιούργησε κανένα πρόβλημα στην Εκκλησία. Σεβόταν τους εργαζόμενους του Δήμου, τους είχε σαν αδέλφια του. Έδινε λύσεις, ξεμπέρδευε καταστάσεις.Με αγάπη αγκάλιαζε τον λαό. Καλό παράδεισο Δημήτρη!